Syster som spårat ut totalt.
Låter som en klassisk 40-årskris? Det är väl inte mycket du kan göra - backa undan, umgås bara när ni ses med familjen /era föräldrar? Acceptera att hon gör sina val vare sig du gillar det eller inte.
Låter som en klassisk 40-årskris? Det är väl inte mycket du kan göra - backa undan, umgås bara när ni ses med familjen /era föräldrar? Acceptera att hon gör sina val vare sig du gillar det eller inte.
Som sagt? jag sköter mitt eget!!
Det jag menar är att hon inte inser att hon blir lurad av killen? killen finns i brottsregistret, har hållit på med narkotika, arbetslös, skulder, har ett ex som han sa att han vill vara med ena dagen sen nästa dag min syster igen? och hon är så blint kär att hon inte inser vad detta kan leda till.. hennes ex som hon har barnen med tänker anmäla till soc för han vill inte lämna barnen hos henne när hon har en sån människa hemma hos sig?
vad är det ni inte fattar?? Såklart jag sköter mitt eget, Nee jag ska inte bry mig det är hennes val? jaa självklart ser jag bara på när det går åt skogen för henne för det är väl det ni själva skulle göra!!