Syster som spårat ut totalt.
Hej har en syster som jag inte längre kan förstå mig på? hon beter sig helt plötsligt som hon är 18 år.
Hon har varit sambo med en kille i 10 år, köpte hus med honom och skaffade två barn.. hon har under åren varit otrogen mot honom vid några tillfällen och i somras blev det extrem.. hon hsde hem en kille till deras hus när han och barnen var hos deras farmor.. efter det tog det slut.
hon flyttade snabbt in inne hyresrätt, dom la ut huset till försäljning och han bor kvar och gör fortfarande (nu har dom precis lyckats sälja huset). Han gör allt. Han kommer få rensa och hålla på med allt själv medan hon bara fortsätter att ragga killar på Tinder, badoo och krogen.. dom har dessutom barnen varannan vecka och dom är 5 och 3 år. Hon har hittat en kille som bor 3 timmar från henne så dom ses varje helg och hon har redan presenterat honom för sina barn.. hon sjukskrev sig tillomed en vecka för att åka till honom, killen har inget jobb, han har ett ex som han var hos i 5 timmar medan hon satt i hans lägenhet.. enligt henne ?hjälpte? han bara henne med en grej med hennes barn.. han är dömd för ett brott han begick för ett halvår sen. han har hållit på med droger men håller inte på med det längre enligt min syster..
Jag blir så förbannat trött på henne för hon lyssnar inte på någon, borde man inte fokusera på barnen när man precis gått isär och vänta tills allt känns ok med de nya rutinerna med barnen när dom är så pass små och inte förstår vad som händer? nej jag vill inte träffa hennes ?nya? kille som verkar så jäkla bra och som barnen enligt henne älskar.
Jag ger verkligen upp, vill inte ens träffa henne mer.