Har du klankat ner på nåns kropp
eller förlöjligat honom som man, eller henne som kvinna? Din avsikt var tydlig, du ville trycka till personen och håna.
eller förlöjligat honom som man, eller henne som kvinna? Din avsikt var tydlig, du ville trycka till personen och håna.
Syftet var definitivt inte för att håna utan för att förklara.
X-maken var sur för att vi hade för lite sex och att jag inte tog initiativ så efter ett par år av det tjatande så sa jag faktiskt ärligt att jag inte direkt tände på hans ölmage.
Fick svaret att han hade inga problem med den så han tänkte inte göra något åt den...
Det var alltså inte värt att sluta trycka i sig kakor och choklad för att få mera sex.
Syftet var definitivt inte för att håna utan för att förklara.
X-maken var sur för att vi hade för lite sex och att jag inte tog initiativ så efter ett par år av det tjatande så sa jag faktiskt ärligt att jag inte direkt tände på hans ölmage.
Fick svaret att han hade inga problem med den så han tänkte inte göra något åt den...
Det var alltså inte värt att sluta trycka i sig kakor och choklad för att få mera sex.
De som klankat ner på andra och sen säger att man inte kan älta gammalt, använder det som en ursäkt. De behöver inte ta ansvar för allt som de sagt.
De som klankat ner på andra och sen säger att man inte kan älta gammalt, använder det som en ursäkt. De behöver inte ta ansvar för allt som de sagt.
Jag ville inte såra med ord.
Försökte långt innan få till gemensam bättre kosthållning och att vi skulle röra på oss, men vad spelar det för roll att jag lagade bra mat och rörde på mig när han åkte till affären själv och handlade onyttigheter och vägra konsekvent att röra på sig.
Och han blev ju inte tjock över en natt liksom utan många år.
När jag sedan träffade en man som slutade ta initiativ och inte visade intresse för sex alls (tappade lusten helt) så var det helt naturligt för mig att fråga om han inte tände på mig längre. Om jag behövde gå ned i vikt. Om det berodde på mig. Vad jag kunde göra för att vi skulle ha mera sex osv.
Ja, det menar jag. Om man med normalt menar det vanligast förekommande.
Det märks i det du skriver här på forumet att du inte alltid ser på saker och ting och reagerar på vad andra säger som många andra gör. Efter vad du skrivit om din familj är det kanske inte så konstigt.
Om jag ska gissa så har du kanske lite svårare än andra att bedöma och tolka andra människor och har pga det råkat ut för en del stolpskott som andra sorterar bort. En gissning bara baserat på hur jag sett dig interagera med andra här på FL.
Skulle aldrig falla mig in och jag kan inte minnas att jag någonsin mött en vuxen människa, man eller kvinna som gjort så heller.
Ts, du måste försöka sluta se enstaka individers dåliga beteenden och bristande sociala kompetens som en sanning för hur andra beter sig. Ja, du har fått några dåliga äpplen men det gör inte resten av oss ruttna. De flesta vill inte såra andra människor.
Skulle aldrig falla mig in och jag kan inte minnas att jag någonsin mött en vuxen människa, man eller kvinna som gjort så heller.
Ts, du måste försöka sluta se enstaka individers dåliga beteenden och bristande sociala kompetens som en sanning för hur andra beter sig. Ja, du har fått några dåliga äpplen men det gör inte resten av oss ruttna. De flesta vill inte såra andra människor.
Ja tyvärr , har sagt saker tillbaks efter att han kallade mig tjockis osv .. Jag gick upp i vikt efter att jag fick mitt tredje barn (hans första), inte så att jag blev väldigt stor men några kg för mycket och magen är inte som innan (pga graviditeten och kejsarsnitt). Då har jag sagt typ att han borde kolla på sig själv med sina chipstuttar och ölmage. Han är inte heller speciellt tjock egentligen men några kg för mycket.
Inget jag är stolt över , det är inte alls bra när man sjunker så lågt så att man ska säga saker om varandras utseende när man bråkar. Om ens partner har gått upp mycket i vikt är det inte förbjudet att säga något om det men inte på det sättet .
Jag har svårt att förstå att ens syskon eller föräldrar tittar på din kropp o anmärker. Låter lite äckligt.
varför tittar dom på din kropp o anmärker på vad kvinnor vill ha? Har aldrig ens tittat på mina syskon på de sättet
urk