Inlägg från: Anonym (:() |Visa alla inlägg
  • Anonym (:()

Avslöja otrohet

Anonym (Rådvill) skrev 2024-02-21 18:44:19 följande:

Om man som så många andra ställt frågan rakt ut och fått svaren, "det är bara en vän" eller "jag får ju inte prata med vem jag vill" etc. etc. Och att det dessutom finns tidigare "virituella" saker som uppdagats, hur bemöter man det då? När jag som jag tidigare också skrev att det inte bara är att gå...

Kan du kräva att hen visar sin mobil? Jag menar, man tänker ju att hen skulle vilja bevisa att hen talar sanning? Vägrar hen visa tex instagram dm , så fattar man ju?
    Anonym skrev 2024-02-21 18:52:22 följande:
    Det kan man aldrig kräva av någon.
    Kräver du att få öppna din partners brev också?
    Suck.

Har man inget att dölja , döljer man inget. Jag har aldrig tittat i min killes mobil. Men skulle han börja få konstiga brev, osv, skulle jag garanterat fråga han.
    Anonym skrev 2024-02-21 19:33:59 följande:
    Eller så värnar man sitt privatliv och sin integritet.
    Ingen har tillgång till vare sig min dator eller min mobil, trots att jag inte har ett dugg att dölja.
    Lika lite kräver jag att få tillgång till min partners enheter.

Skulle aldrig be om det heller, oavsett. Vill han bevisa något så får et bli på hans initiativ.
    Jag håller med dig till stor del. Men låt säga att din partner skulle ha orsak att misstänka att du är otrogen, och verkligen hade fog att tro det, inte bara  obefogad svartsjuka. Skulle du inte då vela bevisa motsatsen?
    När jag skrev kräva, kanske jag använde fel ord. Men skulle min kille vela läsa låt
    läsa  min whats up, skulle jag visa han. ( dock skulle jag bli sjukt irriterad över varför han skulle vela det? men jag har inte heller nån affär?)

Min kille är extremt privat av sig och värnar verkligen om sin integritet. Men hans telefon ligger på bordet, man ser whats up notiser osv. han döljer inget.
    Anonym (Bedragen en gång) skrev 2024-02-22 12:57:29 följande:

Jag fick en magkänsla som spökade. Jag började fundera och leta. 

Kollade genom jackfickor. Kollade runt i bilen. Men några fysiska bevis som kvitton eller liknande hittade jag så klart inte då vi är ganska så digitala idag.

Har du möjlighet så be teleoperatören om ett utdrag över samtal. Jag hade inte den möjligheten då min man hade en jobb telefon. Jag kunde ju inte ringa hans jobbs ekonomiavdelning och be om den direkt.

Men vi hade ett gemensamt kreditkort... Så jag loggade in där och letade efter avvikande köp. Det var där jag började hitta suspekta saker. 
    Jag kikade lite över hans axel när han knappade in pinkoden på sin telefon. Memorerade siffrorna och gick genom den en natt. Hittade ett namn. Inga konstiga meddelanden som stack ut men det fanns sms dem emellan och av någon anledning hade hon hamnat som favorit trots att det inte fanns några samtal eller många sms... jag blev misstänksam.
    Sen lyckades jag logga in på hans dator och sökte genom. Letade enbart på det namnet och hittade allt jag behövde. 

Han åkte ut.

Usch, han gjorde verkligen vad han kunde för att dölja? Vad hittade du i datorn? Här tycker jag var bra konkreta vardagliga snok tips till ts?
    Sen tänker jag att har man en affär, är
    man mån om att telefonen inte ligger framme , och att inte meddelandena syns med låst skärm?
    Anonym (Bedragen en gång) skrev 2024-02-22 13:47:49 följande:
    Glömde svara på vad jag hittade på datorn. Ja det var mail.... hur de ville träffas, vad hon ville av honom, lunch planer... 
    Hennes lockande och pockande att alla har kul vid sidan om, självklart har han rätt till det med. Hans hur han saknade henne...
    Jag höll på att spy.
    Usch! Hoppas du har funnit lyckan igen och kommit vidare !

Att ha en regelrätt affär är så vidrigt. Speciellt om den liksom pågår länge och i smyg. På nåt vis kan jag fatta om man kärar ner sig i nån, träffas nån gång och sen lämnar sin partner. Säger ej att det heller är rätt,
    men det kan jag förstå att kan hända. För sällan lämnar min sin partner för att man e småkär i nån i smyg?
Svar på tråden Avslöja otrohet