Dubbelliv - era erfarenheter?
Ni som valt att stanna i en icke fungerande relation av olika anledningar men istället för att lämna har ni valt att distrahera er genom en att leva lite dubbelliv där ni leker av er på sidan diskret? Vad är era erfarenheter av detta? Hur länge? Separerade ni tillslut? Moraltanter undanbedes i denna tråd. Söker endast svar från de som valt denna typ av väg i en relation. Hiss eller diss? Ångrar ni er?
Jag har bara bra erfarenheter av att ha älskare.På alla möjliga sätt..
Ibörjan visste inte min man någonting alls..För jag berättade inte, men för ca 2 år sen så berättade jag..
Att jag varit med andra och ville fortsätta med det, men att jag ändå ville fortsätta vara gift med honom, att jag tycker det var helt ok om han också var med någon vid sidan om.
Men han ville inte lyssna! Han sa bara att han inte vill veta om jag är med någon annan..
Så numera säger jag ingenting.. Är han med någon annan så är det helt ok för min del..Vare sig han berättar om det eller inte!
Jag äger inte min man och han äger inte mig och svartsjuka är det värsta både jag o min man vet..
Hellre är jag med en man som är otrogen än med en man som är sjukligt svartsjuk! Och jag vet att min man tycker detsamma och inte vill ha en svartsjuk fru.
Och dom flesta otroheter kommer aldrig någonsin komma fram ens..Om man inte VILL att partnern ska veta eller om man inte berättar om det själv som jag gjorde.
Så att vissa här säger sig "veta" att just deras partner inte är otrogen låter väldigt naivt..av en som själv varit otrogen under flera år utan att bli påkommen..