• Agda90

Ligger med gift man

Ger man sig in i leken får man leken tåla TS. Var medveten om det. Även om folk   anser att hämnd är fel och olagligt så finns risken. Och jag hade inte tyckt synd om dig om frun gav dig en rejäl smocka så att några tänder flög ut. 

En sviken kvinna full av hat är inget att leka med. Kan du hälsa den där så kallade mannen du gladeligen delar säng med. 

• Agda90
    Anonym (samma) skrev 2024-02-13 15:48:19 följande:
    Sviken av mannen, ja. Otroligt tramsigt att nedlåta sig till att inleda en catfight 
    Du har rätt till din åsikt och jag till min. Som sagt, har man gett sig in i leken....
  • Agda90
    Anonym (samma) skrev 2024-02-13 16:00:16 följande:
    Ja ger man sig i lag med fel karlar så får man tåla att bli illa behandlad.
    Menar du att om mannen man lever med bedrar en får man leva med det?
  • Agda90
    Anonym skrev 2024-02-13 16:10:59 följande:
    Det är han som sviker, inte den andra kvinnan. Ändå är det henne du ska ge dig på?
    Båda två har gjort fel så varför ska en av två komma lätt undan?

Att den otrogna sviniga mannen ska få veta att han skitit i det blå skåpet är väl givet. 
  • Agda90
    Anonym (Anne) skrev 2024-02-13 16:12:41 följande:
    Nej jag är införstådd med att vi inte kommer ha någon djupare relation, det är inget jag vill heller. Vill bara ha sex, bryr mig inte vad han gör på sim fritid eller vem han är gift med.
    Nej jag håller med dig! Men tycker ändå synd om henne lite 
    Hade du verkligen haft medlidande med henne så hade du inte satt henne i en sådan situation. Du hade brutit med mannen. Men du är egoistisk och bryr dig inte om vem du skadar. Inte så attraktiv egenskap
  • Agda90
    Anonym (samma) skrev 2024-02-14 11:04:12 följande:
    Det betyder givetvis att det självklart är tråkigt för henne, men man är ändå inte beredd att göra den uppoffringen för hennes skull. Och det måste man inte heller.
    Och av den anledningen får man också förstå om hon sparkar bakut både vad det gäller den otrogna mannen och älskarinnan. 
  • Agda90
    Anonym (samma) skrev 2024-02-14 10:57:37 följande:
    Det betyder att du vill någon annan ont, oavsett om du menar fysiskt eller psykisk, det var det jag menade med att det är ditt syfte, att vilja ont.
    En man eller kvinna som ger sig i lag med en upptagen man eller kvinna har ju också som uppsåt att vilja en annan person illa. Hade man inte velat skada en annan människa (psykiskt eller fysiskt) så hade man inte gett sig i lag med en upptagen man/kvinna
  • Agda90
    Anonym (Anne) skrev 2024-02-16 11:54:48 följande:
    Haha, du talar utifrån dig själv. Du känner dig som en h*ra, slampa, billig, äcklig, översexuell, homewrecker. Tråkigt att du känner så om dig själv, du kanske ska gå i terapi för dina känslor.
    Och du kanske borde göra detsamma för att du väljer att förstöra andras liv?
    Egoism är ingen vacker egenskap
  • Agda90
    Hysteri skrev 2024-02-18 17:47:12 följande:

Ok. Bra för dig förmodar jag? Vill du ha en medalj ryggdunk eller vad är syftet med tråden?

Syftet med tråden är väl att få bekräftelse att man hon inte gör något fel utan fokuserar på sin lycka. 

I min värld är det dock inga bra människor som medvetet ger sig in i något och skadar andra (den bedragba tönkenrjag på och barn).
    Det är så sjukt mycket ursäkter och noll ansvarstagande. Tråkigt. Synd att så många saknar vettig moral. 
Svar på tråden Ligger med gift man