• mammaatillen

Vi med BIM februari/mars

Jag är på dag 37 i menscykeln, BIM+5, ingen mens i sikte. Mår toppen faktiskt förutom att min hy total exploderat med finnar Tungan ute

SOLKLART negativt gravtest nu på morgonen, inte ens en antydan till spökstreck 😂

Om inte min mens kommer om ytterligare en vecka ska jag nog ringa MVC. O fråga om vul elr nått❤️

• mammaatillen

Ja min mens kommer alltid absolut senast på dag 32, men såhär ser mina senaste cyklar ut!
  • mammaatillen

Ja detta är med en annan, men vi har blivit gravida för tre år sen oplanerat som tyvärr slutade med uteblivet missfall dårå. Men vi vet att jag KAN bli gravid med honom iallafall hehe ;)

Vet inte om jag förstår din teori helt, men man har absolut lättare att bli gravid med vissa än med andra, VAD det beror på har jag inte stor koll i alls ❤️

• mammaatillen

Ja detta är med en annan, men vi har blivit gravida för tre år sen oplanerat som tyvärr slutade med uteblivet missfall dårå. Men vi vet att jag KAN bli gravid med honom iallafall hehe ;)

Vet inte om jag förstår din teori helt, men man har absolut lättare att bli gravid med vissa än med andra, VAD det beror på har jag inte stor koll i alls ❤️

• mammaatillen

Ja nu såg jag din förklaring där uppe, missade den! men jasså! Ja då får vi väl se helt enkelt haha 😂 vad spännande, ja jag plussade ju inte med min nuvarande sist ja va gravid förens i v.6 typ så jag vet ju inte när jag skulle kunna plussa om ja vart gravid nu 

Får väl hoppas för oss båda att inte mensen uteblir utan pluss eller tant röd allt för länge!

• mammaatillen

Dag 38 idag, BIM+6! Tog inget test imorse för har helt enkelt en känsla av att jag inte är gravid, har accepterat det nu 😂 fortfarande ingen mens och inga symtom på varken mens elr graviditet har jag?

Hur går det för er andra? 😊❤️

• mammaatillen

Ja, för min del är det enda frågetecknet varför mensen blivit sen när det aldrig nånsin heller hänt mig innan. Men hade varit ännu mer förvirrad och frustrerad i ditt fall när man dessutom har massa symtom? Det är jättekonstigt att känna sig gravid, mensen är försenad och sen blir det bara negativt?? Så skumt!

Jag fick ljuuusbrunt på pappret förut när jag torkade mig så förhoppningsvis kommer min mens under dagen! 😍

• mammaatillen

Exakt så haha! Jag trodde min mens skulle komma igång idag men hittills ingenting sen ljusbrunt på pappret ;( ❤️

Svar på tråden Vi med BIM februari/mars