• mammaatillen

Vi med BIM februari/mars

Hmmm nu vet inte jag vilken kvalitet det blir när man laddar upp bilder här på FL, men tog ett test nu efter jobbet och jag tycker irl och på mina bilder att det är antydan till ett spökstreck? haha vad tycker ni? 

Laddar upp en bild där jag endast dragit ner på ljusstyrkan med 😂
  • mammaatillen

Nej nu blev det fel bild, den sista bilden har jag dragit ner mer än bara ljusstyrkan, denna bild har jag dragit ner endast ljusstyrkan haha! Sorry
  • mammaatillen

Dock försvann detta spökstreck efter bara tio minuter så jag tror inte att det va något men ändå lite intressant, om man är gravid tycker man ju att det ska visa starkt då jag är BIM+3 enligt flo-appen!

• mammaatillen

Jaa jag ska fortsätta testa! blev lite pirrig nu haha!

Anonym (syskonförsök) min kompis hade extrem klåda på hela kroppen under sin graviditet! Så det kan absolut vara ett symtom haha!

• mammaatillen

Jaa jag ska fortsätta testa! blev lite pirrig nu haha!

Anonym (syskonförsök) min kompis hade extrem klåda på hela kroppen under sin graviditet! Så det kan absolut vara ett symtom haha!

• mammaatillen

Och jag glömde säga att ja jag hade kissat bara 1 timme innan jag gick från jobbet så hade inte hållit mig särskilt länge, men får väl se imorgon! har inte jättestora förväntningar då jag vet att spökstreck förekommer ;)

• mammaatillen

Anonym (Syskonförsök)
    Ja hon hade klåda tidigt och under hela graviditeten!

Men ja ÄL+6 är ju lite väl tidigt kanske ;)

• mammaatillen

Såhär såg testerna ut imorse, det måste ju bara vara spökstreck det där! 😂 ni ser ju att clearblue testet visar tydligt negativt ;)

vi får se vi får se?var min mens tagit vägen 😂

Är på BIM+4 idag enligt flo appen så nog borde det visa nånting om man va gravid tänker jag..sen har man ju hört historier men det känns inte som att jag skulle tillhöra den lilla kategori som är ?låghormonare?, får vänta o se vad som sker :)
  • mammaatillen

Kanskeanonym Ja det förstår jag haha men jag hade inga förväntningar faktiskt, tycker mest det är intressant hur det här kommer sluta haha! Hoppas dina tester anländer snart! 😍

Jag kommer fortsätta testa tills testen tar slut, sen får det va! 😂

Sallyalicenancy, ja vi håller tummarna!

• mammaatillen

Oj ditt nyaste svar såg jag inte först Kanskeanonym, men kan man inte ana ett streck? Eller stirrar man sig blind?haha! 

Själv har jag noll förväntningar nu för min egen del, men du KAN ju fortfarande ha BIM idag och om du kissade två timmar innan så kan det spela roll, hcg nivåerna är ju inte särskilt höga alls i början.

Sålänge mensen håller sig borta, när det dock gått två veckor efter mens och fortfarande inget plus då förstår man att en blir frustrerad!

Men än är ingen av oss där än 😂

Svar på tråden Vi med BIM februari/mars