Vi med BIM februari/mars
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Jag testade negativt nu på BIM-4... Med ett sånt "testa-tidigt" från RFSU =(
Så hoppet har dött lite
Ja jättetråkigt, jag tänkte inte heller testa mer. Jag tänker försöka ställa in mig på att mensen kommer som vanligt och försöka leva livet utan att allt kretsar kring detta. Även fast det är lättare sagt än gjort!
Kram
Hej hej <3
En till som inväntar BIM, är på BIM - 6 just nu, kanske -7 för jag är osäker på cykel. Har ett barn sedan 2016 som föddes med sjukdom så har väntat länge pga tuff start. Var gravid igen för 3 år sedan som slutade i missfall i vecka 10 :(
Vårt första försök nu igen. Är 36 så vet inte om det är så att det kanske är svårare nu...
testade i morse men var negavtivt haha. Varför kan man inte hålla sig? 6 dagar till BIM så håller fortfarande hoppet uppe. Dock har jag inte ont i brösten längre... så känns ju negativt...kanske bara var ÄL som spökade...
Jag är på BIM -1 idag. Känns precis som att mensen ska komma som vanligt imorgon, så tråkigt?
Håller tummarna för dig @sallyalicenancy ❤️
Negativt idag på BIM :( Så är nog bara att inse att det inte blev någonting denna månad heller... Känner mig så uppgiven.
LYCKA TILL ni andra!
Åh tråkigt :( denna eviga väntan man bli tokig!! :(
Jag kommer testa om ca 2-3 dagar men är rätt säker på att det blir negativt. Har inga sympton förutom lite lite ömma bröst och det brukar jag ha mellan ÄL och BIM.
Hoppas på bättre lycka nästa gång Sallyalicenancy <3
Är på BIM +3 idag och plussade i morse. Fick missfall i januari så hann inte få tillbaka min mens emellan och har varit osäker på var i cykeln jag befunnit mig så detta var så sjukt oväntat. Är försiktigt glad men vågar inte gå upp i känslan med tanke på hur det slutade sist.
Fortfarande ingens mens här? ska testa imorgon igen men fick ju negativt igår så känns dött? håller på att bli knäpp känner jag 😫
Idag kom min mens som ett brev på posten. Men stort lycka till alla ni som har eller kommer plussa! Kram <3
Tillbaka här efter mensen, enligt appen hade jag äl den 4/3 men igår 4/4 hade jag äggvite flytningar och så vattniga flytningar att det bara rann ur mig...och öm känsla från höger äggstock, så äl igår kanske? 🤔
Träffade inte min partner igår men vi har träffats idag för att "göra barn" så att säga då vi inte kommer kunna ses mer den här veckan pga jobb.
Om jag hade äggviteflytningar igår, hur stor är chansen att vi prickat nu tro? Och när sker självaste ägglossningen efter äggviteflytningar, någon som vet?
Bim 16/17 mars.