Vi med BIM februari/mars
Jag hakar gärna på här om jag får 😍
Detta är vårt andra försök och jag har BIM 27/2. Inga symtom alls än då ÄL var för bara några dagar sen 🙈
Jag hakar gärna på här om jag får 😍
Detta är vårt andra försök och jag har BIM 27/2. Inga symtom alls än då ÄL var för bara några dagar sen 🙈
Absolut! Hur svarar jag direkt på ett meddelande? Fattar inte 😂
Tog ett test nu ikväll, kunde inte hålla mig...
Solklart negativt så tror inte det blir något plus för mig den här gången iallafall.
Bara invänta tant röd 🥲
Sallyalicenancy: Hur går det för dig? Vilken dag är du på? Några symtom? 🙈
Alltså jag får nog helt enkelt inse att det inte blev något och att mensen kommer snart 🥲
Helt blankt idag, borde visa idag om det skulle vara något.
Rikliga vattniga flytningar idag med
Shit vad skumt att ni inte får mensen! Brukar den vara punktlig?
Fortfarande ingen mens för er? Så konstigt om den brukar vara regelbunden! Kan ni ha haft ÄL senare än ni trott?
Jag har BIM om 8 dagar nu och har en SÅ stark magkänsla att jag är gravid. Mycket molande fortfarande och flytningar + ingen aptit alls...
Hoppar in här om jag får!
Fick ett ma v.12 i oktober och sedan dess har kroppen varit annorlunda, cyklarna har blivit oregelbundna och ägglossningen och mens kommer väldigt olika.
Hade äl den 10/2 enligt app/tempning och troligtvis bim runt 24-25/2.
Fick ömma bröstvårtor direkt efter ägglossning men det har försvunnit. Dock har jag haft riktigt kraftig molvärk till o från enda sen äl, även hård i magen och gasig. Igår började jag må lite illa på kvällen också.
Tog test igår äl+8, självklart förtidigt (varför gör man det ens? 😂). Även negativt idag, känns hopplöst men molvärken känns annorlunda jämfört med tidigare cyklar så hoppas såklart ändå. Dock är detta första cykeln med ägglossning efter ma så kan ju bero på det.
Sist plussade jag på äl+11 tror jag
Gick och kissade för en-två timmar sen med vita flytningar och helt vanligt på pappret, måste kissa ofta när jag dricker mycket så va kissnödig nu igen och PANG! FORSADE blod i toan men ingenting i trosorna hahah ursäkta infon men hur sjukt, kom bara mer o mer o mer?! Aldrig varit med om det innan men jäklar vad skönt! ❤️ nu kan jag påbörja en ny cykel igen 🥰
Nu är jag på BIM-5 och testade precis solklart negativt. Beställt såna tidiga tester så gör ett nytt försök imorgon eller på lördag. Man blir ju så knäpp och tänker att det är kört fastän det är 5 hela dagar till BIM... Men men!