Inlägg från: callmepreggoornot |Visa alla inlägg
  • callmepreggoornot

Jämställdhetsarbete skrämmer bort män?

rn85bn skrev 2024-02-10 19:57:13 följande:
    Du argumenterar som en inkvoterad kvinna
    rn85bn skrev 2024-02-10 17:16:27 följande:
    Det står ju där, prova läsa Drömmer

Du vet sannerligen hur man inte ska hantera en tråd.
  • callmepreggoornot
    rn85bn skrev 2024-02-10 20:27:51 följande:
    Alla som avstyr från frågan med manshatande bs får höra det

Buhu

awww gubben

För det blir responsen om du inte ens kan ge ordentliga svar som vi kan föra en sansad diskussion från.

Mannen gör tråden... eller hur var det

• callmepreggoornot
    rn85bn skrev 2024-02-10 21:22:40 följande:
    Jag tänker inte sjunka så lågt som woke-äckel gör
    Grattis, du är redan lägre
  • callmepreggoornot
    rn85bn skrev 2024-02-10 21:29:10 följande:

Fan vilken woke-pissida detta är ändå

Föga förvånande 

Woke-idioterna använder ju smutskastning för att stoppa meningsmotståndare, precis som fascister

Å är på familjeliv är man inte anonym så alla ni får rättar in er i woke-ledet

Hur orkar man leva utan att tänka sina egna tankar

Sådärja här har vi helgunderhållning, känns det bra att fortsätta muttra över kvinnor istället för att ha en diskussion? för miljonte gången, MVP
  • callmepreggoornot
    rn85bn skrev 2024-02-10 22:30:34 följande:

Fortsätt ni svara om ni vill, jag lägger ner

Vad tänkte jag som trodde jag objektivt kunde diskutera jämställdhet på en sida som ägs av women modern media?

Herregud

Här dör folks hjärnor

ÅHNEJ ÄR KVINNOR INBLANDADE

öh dude problemet är som vanligt din ständiga ovilja att faktiskt ha en diskussion, lyckligtvis vet du om det och spelar en roll, roll, troll whatever lika patetiskt. Bra reklam för män.

• callmepreggoornot
    Core skrev 2024-02-10 22:58:27 följande:

Reklam för män? Gulligt att du tror att nån man i den här världen bryr sig om vad en annan sopa förmedlar på ett litet forum.

Är det så du ser på saken? Om en kvinna uttalar sig gör hon ett representativt inlägg för kvinnor?

Känn av stämningen. Eller... skämtet. Inte för att x antal inlägg av samma typ(= större delen av FL) ger någon bra reklam heller men vem bryr sig... Offerkoftor som slår sig på bröstet "för sitt kön" och med sitt eget beteende befäster allt kvinnor avskyr. Tråkigt men sånt är livet med troll. Eller patetiska jävlar. Inget låter lockande.
  • callmepreggoornot
    Core skrev 2024-02-10 22:58:27 följande:

Reklam för män? Gulligt att du tror att nån man i den här världen bryr sig om vad en annan sopa förmedlar på ett litet forum.

Schysst med sopa förresten, var det en viktig poäng göra? Manligt? Nä justja...

TS trollar. Inte första tråden och jag är plötsligt problemetNalle

Svar på tråden Jämställdhetsarbete skrämmer bort män?