Inlägg från: kajsagunnarsson96 |Visa alla inlägg
  • kajsagunnarsson96

Är jag gravid ?

Hej jag och min sambo fick ett missfall för över  3 månader sedan nu tog jag ett tidigt graviditet test 6 dagar innan förväntad menstruation och jag såg nu 2 streck vet att oavsett om det är spöklikt streck på det ena är man gravid 
    Men vill bara fråga er 
    Tror ni att jag är gravid nu? 

• Svar på tråden Är jag gravid ?
  • kajsagunnarsson96
    kajsagunnarsson96 skrev 2024-02-05 14:27:36 följande:
    Är jag gravid ?

Hej jag och min sambo fick ett missfall för över  3 månader sedan nu tog jag ett tidigt graviditet test 6 dagar innan förväntad menstruation och jag såg nu 2 streck vet att oavsett om det är spöklikt streck på det ena är man gravid 
    Men vill bara fråga er 
    Tror ni att jag är gravid nu?  // 

• kajsagunnarsson96

Det är 2 streck 2 är det men ena är väldigt svagt men jag vet att man är gravid om det är två streck oavsett svagt 

• kajsagunnarsson96

Det tycker jag det du skrev var jävligt otrevligt sagt liksom för jag tycker att du var elak nu faktiskt för även om det är spöklikt streck så är det ju snart att jag är gravid även om man ta ett tidigt test 6 dagar innan menstruation och nu står 2 streck då kan du inte säga att det är bortkastade pengar fan var elak du är 

• kajsagunnarsson96
    Lönnsirap skrev 2024-02-05 14:45:02 följande:

I min värld är det bortkastade pengar att ta graviditetstesten flera dagar innan beräknad mens. 

Svaret på din fråga om du är gravid är ett tvärsäkert Kanske! 

Jag tycker du ska unna dig olidlig väntan ett par dagar till och att lägga in en beställning på billiga test från internet, så du slipper att kasta bort fler dyra tester i hopp om svar.

Det tycker jag det du skrev var jävligt otrevligt sagt liksom för jag tycker att du var elak nu faktiskt för även om det är spöklikt streck så är det ju snart att jag är gravid även om man ta ett tidigt test 6 dagar innan menstruation och nu står 2 streck då kan du inte säga att det är bortkastade pengar fan var elak du är 
    Jag vet att det är graviditet oavsett fär 2 streck oavsett färg är man gravid tycker du var elak 
Svar på tråden Är jag gravid ?