• kajsagunnarsson96

    Är jag gravid ?

    Hej jag och min sambo fick ett missfall för över  3 månader sedan nu tog jag ett tidigt graviditet test 6 dagar innan förväntad menstruation och jag såg nu 2 streck vet att oavsett om det är spöklikt streck på det ena är man gravid 
    Men vill bara fråga er 
    Tror ni att jag är gravid nu? 

  • Svar på tråden Är jag gravid ?
  • kajsagunnarsson96
    kajsagunnarsson96 skrev 2024-02-05 14:27:36 följande:
    Är jag gravid ?

    Hej jag och min sambo fick ett missfall för över  3 månader sedan nu tog jag ett tidigt graviditet test 6 dagar innan förväntad menstruation och jag såg nu 2 streck vet att oavsett om det är spöklikt streck på det ena är man gravid 
    Men vill bara fråga er 
    Tror ni att jag är gravid nu?  // 


  • Lönnsirap

    I min värld är det bortkastade pengar att ta graviditetstesten flera dagar innan beräknad mens. 

    Svaret på din fråga om du är gravid är ett tvärsäkert Kanske! 

    Jag tycker du ska unna dig olidlig väntan ett par dagar till och att lägga in en beställning på billiga test från internet, så du slipper att kasta bort fler dyra tester i hopp om svar.

  • kajsagunnarsson96

    Det tycker jag det du skrev var jävligt otrevligt sagt liksom för jag tycker att du var elak nu faktiskt för även om det är spöklikt streck så är det ju snart att jag är gravid även om man ta ett tidigt test 6 dagar innan menstruation och nu står 2 streck då kan du inte säga att det är bortkastade pengar fan var elak du är 

  • kajsagunnarsson96
    Lönnsirap skrev 2024-02-05 14:45:02 följande:

    I min värld är det bortkastade pengar att ta graviditetstesten flera dagar innan beräknad mens. 

    Svaret på din fråga om du är gravid är ett tvärsäkert Kanske! 

    Jag tycker du ska unna dig olidlig väntan ett par dagar till och att lägga in en beställning på billiga test från internet, så du slipper att kasta bort fler dyra tester i hopp om svar.


    Det tycker jag det du skrev var jävligt otrevligt sagt liksom för jag tycker att du var elak nu faktiskt för även om det är spöklikt streck så är det ju snart att jag är gravid även om man ta ett tidigt test 6 dagar innan menstruation och nu står 2 streck då kan du inte säga att det är bortkastade pengar fan var elak du är 
    Jag vet att det är graviditet oavsett fär 2 streck oavsett färg är man gravid tycker du var elak 
  • Lönnsirap
    kajsagunnarsson96 skrev 2024-02-05 15:19:41 följande:
    Det tycker jag det du skrev var jävligt otrevligt sagt liksom för jag tycker att du var elak nu faktiskt för även om det är spöklikt streck så är det ju snart att jag är gravid även om man ta ett tidigt test 6 dagar innan menstruation och nu står 2 streck då kan du inte säga att det är bortkastade pengar fan var elak du är 
    Jag vet att det är graviditet oavsett fär 2 streck oavsett färg är man gravid tycker du var elak 
    Jag tar med mig detta, men ser inte de sträck du uppenbarligen gör. Vet du att du är gravid slösar du vår tid med att fråga, och tyvärr svarar jag som jag tycker, inte som du önskat.

    Håller tummarna för att det tar sig och att du snart är gravid!
  • callmepreggoornot
    kajsagunnarsson96 skrev 2024-02-05 14:39:03 följande:

    Det är 2 streck 2 är det men ena är väldigt svagt men jag vet att man är gravid om det är två streck oavsett svagt 


    Avläst inom korrekt tid?


    Ser också bara ett streck

  • Maymom

    Tycker mig ana något men omöjligt att säga utifrån bild här på denna sida om det är positivt eller spök.

  • Nässelfjärilen

    Ser endast ett streck. Men upplösningen när man lägger upp bilder här på Familjeliv är inte den bästa. 

    Om du ser ett till streck skulle mitt råd vara att köpa ett Clearblue UltraEarly Digital (den som är orange på ena sidan). 

    Då slipper du sitta och undra.

  • Cookee

    Jag ser bara ett streck, dom här testen ska visa ett rosa streck. Om strecket är rosa är det giltigt även om det är svagt, är det ett grått streck du ser räknas det inte som positivt. men det är ju bara att testa igen imorgon och se om det syns tydligare.

  • trollhona

    Ser endast ett streck. Även om du säger att det är två. Så det är omöjligt att gissa sig till ett svar utifrån det.
    Köp ett digitalt test istället så slipper du gissa, det kommer bespara dig både stress och grusade förhoppningar. 

Svar på tråden Är jag gravid ?