Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Annan man köper presenter till min sambo

Anonym (Förvirrad) skrev 2024-02-04 17:12:57 följande:
    Nä vi har inga barn. Jag har väl varit för snäll som vanligt och tänkt "Ja då slipper jag betala det ist" Men nu har det eskalerat och vad kommer härnäst, vem vet händer egentligen, flirtar han o försöker kladda på henne, ligger dom med varandra? Man har ingenaning. Jag är inte konflikträdd, hade mycket väl kunnat gå o prata med mannen eller hans fru så fort jag insåg de hade eskalerat. Bara de hon kommer antagligen sabba de för mig då, så som jag sabbar de för henne, med att "förstöra" deras nuvarande relation. 
    Har du ingen självrespekt kvar? Det är väl inte så mycket att fundera på din tjej är mentalt tillsammans med någon annan, det finns bara en sak och göra. 
  • Anonym (X)

Anonym (Förvirrad) skrev 2024-02-04 17:51:58 följande:
    Ja man ljuger väl för sig själv, sanningen svider. Vi ska ta och prata ut nu ikväll, ska bli intressant att se hur hon svarar och reagerar. Hon gör det väldigt svårt för mig så hon säger saker som , jag inbillar mig, har du fått psykos, varför tvivlar du, tvivlar du är de du som är otrogen. Så man blir lätt osäker o förvirrad vad som händer. Men efter jag läst i tråden så är det som jag trodde från första början, jag har inte varit blind jag har tänkt på detta hela tiden under året, bara undrat hur mycket det skulle eskalera till. Mobilen var droppen, 15K rakt ner i brevlådan. Grattis från jultomten, jo tjena
    Det kanske svider nu men det går över. Det du kommer att bära med dig är  skammen över hur du lät dig behandlas. Du har bara ett val sätt ner foten och det ordentligt. 
Svar på tråden Annan man köper presenter till min sambo