Annan man köper presenter till min sambo
Anonym (Man) skrev 2024-02-03 18:15:05 följande:
Det är många på FL som kaxigt säger åt alla att kasta ut sina partners, men jag vet hur svårt det kan vara när det väl kommer till kritan.Även om du inte har svart på vitt i en chatt på att hon är otrogen, så har gränsen redan passerats med råge. Du vinner ingen respekt på att låta detta fortgå. Även om du inte är beredd att kasta ut henne idag så kan du sätta ner foten gentemot dem båda. Säg ifrån mot honom, om så bara i ett sms. Du kan också använda det som ultimatum gentemot henne, "visa chatten direkt, eller så tar jag skiten han gett dig och slänger det."
Nä du, att bli förbannad på en partner som sviker ger ingen rätt att ägna sig åt skadegörelse och egenmäktigt förfarande, och den man som nånsin mer i livet vill äga en hel bil borde akta sig jävligt noga för att göra så mot mig, det säger jag. Den nivå du eskalerar till, den nivån slår jag tillbaka på också.
Det en tänkande person gör är givetvis att begära korten på bordet, och om hon inte vill visa telefon osv så är det nog bara att planera för separation.