Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Annan man köper presenter till min sambo

Skojar du? Om någon ger gåvor för tusentals kronor till min kvinna, då hade jag samlat ihop de grejerna och burit tillbaka dem till gubben, sen meddelat honom att ge fan i min kvinna.

Jag hade en liknande konflikt med min partner, men då handlade det om billiga smycken. Även om det var skräp så ska hon inte ta emot gåvor av andra män med den typen av symbolvärde.

• Anonym (Man)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-02-03 18:00:41 följande:
    Hade velat få se svart på vitt i chatt eller något mer konkret för att vara säker, jag är osäker pga vi har hus och alla omständigheterna dess följer vid seperation med bodelning. Sen samtidigt så orkar inte jag må såhär när en annan man tar över
    Det är många på FL som kaxigt säger åt alla att kasta ut sina partners, men jag vet hur svårt det kan vara när det väl kommer till kritan.

Även om du inte har svart på vitt i en chatt på att hon är otrogen, så har gränsen redan passerats med råge. Du vinner ingen respekt på att låta detta fortgå. Även om du inte är beredd att kasta ut henne idag så kan du sätta ner foten gentemot dem båda. Säg ifrån mot honom, om så bara i ett sms. Du kan också använda det som ultimatum gentemot henne, "visa chatten direkt, eller så tar jag skiten han gett dig och slänger det."
  • Anonym (Man)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-02-03 19:08:02 följande:
    Varför lägga så mycket pengar på presenter o gåvor till henne o hennes företag? Hon ska väl klara sig själv med att starta upp sitt jävla företag och inte få hjälp av en annan man som däremot är gift.
    Är han gift? Då kan du ju bara berätta för hans fru. Det gjorde jag med en man som försökte få min kvinna att vänstra med honom. Hans kvinna var glad att jag berättade och han slutade illa kvickt. Fråga vad hon anser om alla dyra gåvor.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tillbakakaka) skrev 2024-02-03 18:56:35 följande:
    Det en tänkande person gör är givetvis att begära korten på bordet, och om hon inte vill visa telefon osv så är det nog bara att planera för separation.
    Har du själv varit i en liknande situation och löpt linan ut, separerat för att hon vägrar visa en chatt?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-02-03 19:50:30 följande:
    ja fan ska man göra... Ska man låta detta gå igen tills man hittar något konkret, man kan ju alltid kolla mobilen när hon sover imellanåt, o dom gångerna jag fått kolla så är där ingenting med flirt eller inviter, bara de med gåvorna som hon skyller på är "bonus" "till företaget". Har lixsom inte mer än så att gå på, och så ska man börja leta ny bostad och ringa banken om sälja huset, för en sån sak. Har ju inte sett dom pirra precis eller sett någon misstanke om det, men det är väl en tidsfråga kanske. Hade vi inte bott tsm så hade jag stuckit redan efter hörlurarna faktiskt.
    Det kan ju vara så att hon städar chatten när hon är vaken. Jag hade nog kollat när hon sover. Hela situationen är faktiskt väldigt suspekt. Hon får dyra gåvor och vägrar samtidigt visa deras chatt. Det är klart det inte är gåvor till företaget utan till henne, om inte gubben blivit delägare och investerare utan att du vet om det!

Men jag vet hur det känns att titta i hennes mobil utan lov. Det tar emot. Jag har själv varit i den situationen och tyvärr är det ofta så otrohet upptäcks idag.
Svar på tråden Annan man köper presenter till min sambo