• OlleSQ

Är olika fittor olika sköna?

Anonym (Lova) skrev 2024-02-03 11:50:55 följande:
    Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

Ja, de är olika sköna. Det beror på flera olika faktorer och hur bra man passar med varandra rent fysiskt dessutom. Rent generellt så är en vältränad tjej skönare.
  • OlleSQ
    Anonym (Micke) skrev 2024-03-24 08:45:38 följande:

Jag förstår inte resonemanget vissa män har. Enligt deras preferenser låter det som att idealet är en 12-13 årig oskuld. Nu kommer jag inte på svenska ordet men för mig handlar det om connection, hur mycket hon vill ha mig och hur förälskade vi är i varandra. Fittan är inget man tänker på när det går riktigt hett till.

Det ska vara en varm, villig kvinna som jag är kär i. Det väljer jag varje dag framför en trång ointresserad tonårstjej. 
    Innan nån säger att jag kan tänka mig sistnämnda alternativet. Nej inte ens som singelman.

Det låter mer som dina tankar... du skriver tonåringar men väljer ålder 12-13, tolv är inte tonåring. Men det var det du valde och inte 18-19, dvs vuxna myndiga tonåringar. Sen vad som faktiskt är ungt är ju rätt relativt till sin egen ålder. En tjej som är född 1980 är senare född än nått jag haft sex med och dom fyller 44 i år. Skulle jag mot all förmodan dejta nån som är 35 idag skulle jag se henne som jäkligt ung, speciellt med tanke på att jag har barn som är äldre än så.

Sen är alla som är ointresserade av sex ointressanta oavsatt ålder (förutsatt att de faktiskt är mogna för det och inte som de du tar upp... 12åringar.) och de lär inte gå hett till alls då om de nu är ointresserade. Men i din värld verkar det vara ok att köra ändå om de är tonåringar (du har ju specat åldern tom). Jag hoppas verkligen inte att du har den erfarenheten.

Nått jag har erfarenhet av från min egen ungdom som tonåring är tonåringar och då förstås lagliga sådana och att säga att tonåringar per say är ointresserade för att dom är tonåringar är grymt missvissande.

• OlleSQ
    Björkenli skrev 2024-04-21 11:17:07 följande:
    Det finns ingen koppling mellan längd på mannen och storleken på hans könsorgan
    Man kan utgå från 10% av längden är median men variationen är stor så visst finns kopplingen.
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?