• Kontakt

Är olika fittor olika sköna?

Anonym (gg) skrev 2024-02-03 16:13:02 följande:
    Och är våt bra eller dåligt? Tycker lätt det kan bli för blött.
    För blött kan det inte bli, blir det väldigt blött går man ner och slickar, sen kör man igen.
    Min fru har tränat slidmusklerna med kulor och hon är så trång så det är ingen skillnad om jag kör i 1an eller 2an, jag föredrar 1an!
  • Kontakt

Ibland så kan det bli när man kör på och pausar lite med staken i musen, att musen gör ryckningar och så svarar kuken med ryckningar å så kan det hålla på en stund, det är nice!

• Kontakt
    Anonym (Maria) skrev 2024-02-03 20:35:23 följande:
    Vad var det för kulor?
    vet inte, men det var två kulor, någon slags metall, lite kopparfärgade som hon tryckte upp i musen å gick med dom? dom är ca 20-25 mm i diameter, kan dom heta geishakulor?
  • Kontakt
    Anonym (Maria) skrev 2024-02-03 22:43:13 följande:
    Jaha, är det sådana som ramlar ur först om man står, och sen när man är mer tränad och tight så stannar de kvar?
    Jaa, hon gick med dom väldigt mycket och en gång när hon stod i en kassa kö så ramlade en kula ut å studsade på golvet och rullade iväg hahaha.
    Lite pinsamt kanske:)  
    När hon var på någon undersökning hos läkaren så skulle syster kolla om hon kunde knipa, syster tryckte upp ett finger å sa att hon skulle knipa,  syster sa, oj du kunde knipa
  • Kontakt
    Anonym (Maria) skrev 2024-02-03 22:59:11 följande:
    Hittade hon kulan som rullade iväg?
    Det var lite pinsamt, hon låtsades som ingenting, inte lägga att springa efter den hahaha
  • Kontakt

Ja det måste du prova, jag vet inte varför det blir så, men det är gott

Be Ja skrev 2024-02-03 23:24:49 följande:
    Detta är något jag borde testa på... 
    Vore jävligt nice om man får det funka på nåt sätt😊
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?