Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Är olika fittor olika sköna?

Anonym (gg) skrev 2024-02-03 16:12:24 följande:
    Orkar folk verkligen medvetet "jobba med musklerna" under sex? Jag tror säkert mina jobbar av sig själva när jag får orgasm osv, men jag hade aldrig kunnat fokusera på sexet om jag samtidigt ska fokusera på knipövningar, de tar sjukt mycket fokus för mig och är långsamma, eller hur man ska beskriva det.
    Tycker inte det är speciellt svårt men är nog en vanesak

Skjutsar på och underlättar för att komma då också upplever jag
  • Anonym (Maria)
    Kontakt skrev 2024-02-03 18:27:18 följande:
    För blött kan det inte bli, blir det väldigt blött går man ner och slickar, sen kör man igen.
    Min fru har tränat slidmusklerna med kulor och hon är så trång så det är ingen skillnad om jag kör i 1an eller 2an, jag föredrar 1an!
    Vad var det för kulor?
  • Anonym (Maria)
    Kontakt skrev 2024-02-03 22:15:52 följande:
    vet inte, men det var två kulor, någon slags metall, lite kopparfärgade som hon tryckte upp i musen å gick med dom? dom är ca 20-25 mm i diameter, kan dom heta geishakulor?
    Jaha, är det sådana som ramlar ur först om man står, och sen när man är mer tränad och tight så stannar de kvar?
  • Anonym (Maria)
    Kontakt skrev 2024-02-03 22:52:35 följande:
    Jaa, hon gick med dom väldigt mycket och en gång när hon stod i en kassa kö så ramlade en kula ut å studsade på golvet och rullade iväg hahaha.
    Lite pinsamt kanske:)  
    När hon var på någon undersökning hos läkaren så skulle syster kolla om hon kunde knipa, syster tryckte upp ett finger å sa att hon skulle knipa,  syster sa, oj du kunde knipa
    Hittade hon kulan som rullade iväg?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-23 17:28:30 följande:
    Ja, verkligen

Theaass99 skrev 2024-03-23 17:26:16 följande:
    Känner samma. Känner bara avsmak av män numera 

Anonym (gg) skrev 2024-03-23 17:18:45 följande:
    Den här tråden får mig att vilja sluta leta efter en man.

Gillar ni inte män som vill njuta av sexet.

• Anonym (Maria)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-23 18:12:34 följande:
    Det har inget med det att göra
    Det hade det ju med att göra. Mannen i fråga skrev i tråden om vad han njuter av och då skriver ni att ni vill sluta leta efter män. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 03:03:13 följande:
    Till de småpittade männen - problemet ligger inte i kvinnornas underliv utan snarare i er egen otillräckliga storlek därnere.

Ett bra sätt att väga upp detta är att skaffa lite självinsikt istället för att projicera er storleksfixering på kvinnor. 

Och nej - kvinnor kommer inte att vilja andas i närheten av små prinskorvar, ännu mindre göra något sexuellt med dem. 
    BÅDE liten penis och slappt underlivet är väl ett problem. Det ena utesluter inte det andra, och nu handlar ju tråden om kvinnornas underliv och om det är olika skönt.
    Och en normal till välutrustad man kan väl också känna skillnad precis som en med liten penis. Att det är skönt med olika kvinnor.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2024-03-27 10:22:50 följande:
    BÅDE liten penis och slappt underlivet är väl ett problem. Det ena utesluter inte det andra, och nu handlar ju tråden om kvinnornas underliv och om det är olika skönt.
    Och en normal till välutrustad man kan väl också känna skillnad precis som en med liten penis. Att det är skönt med olika kvinnor.
    *OLIKA skönt med olika kvinnor
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Raketen) skrev 2024-03-27 12:58:08 följande:
    Precis, och bara för att fittor är olika utformade behöver det inte innebära att den ena eller den andra skulle på något sätt vara oskön. Det handlar ju lika mycket om vad innehaverskan och även innehavaren gör med sina organ... ;) 
    Nej det är ju upp till mannen hur han upplever det. Men TS verkar ju vara ute efter om hur just fittan är skön så man får väl anta allt i övrigt är lika då, TS skriver ju det också, om känslan ändå kan skilja i själva organet med två tjejer som i övrigt beter sig lika skönt.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 20:28:48 följande:

Han var spydig och extremt vulgär och jag belönar inte sånt rent griseri med vänliga gensvar. 
    Dessutom ligger det mycket i vad jag sa. Många osäkra pojkar med små pojkspikar gillar att projicera sin egen otillräcklighet i att starta osmakliga trådar likt denna.
    För att lägga över skulden på kvinnor genom påhittade historier om ?otrånga underliv?. Trams är det.

Vem du vill vara vänlig mot är inte relevant, du är väldigt osaklig till största delen och självklart finns det olika trånga underliv, det är inget påhittat.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 21:27:45 följande:

Jo, det är högst relevant just när du anklagar mig för att vara osaklig. Då får du räkna med att jag går till försvar.

Och nej, är inte det minsta osaklig när jag påpekar sanningen - att denna tråd handlar mycket om män som projicerar sin egen osäkerhet kring kön och storlek på kvinnor.
    Finns inga ?otrånga? underliv utom möjligen hos kvinnor som nyss fött barn. Det är männen som har små organ som inte matchar kvinnans storlek.

Nej det är inte relevant att dra upp varför du vill vara ovänlig mot någon i tråden. Det är inte ämnet, och det är heller inte ämnet att spekulera i varför olika personer skriver i trådar eller varför de är på forumet. Och jo det finns olika trånga underliv, man är ju olika.
  • Anonym (Maria)

Någon som vet om det kan vara något dåligt med att göra knippvningar när man har mens?

Jag kom på att när jag gick på yoga skulle man inte göra rotlåset unde mensen för det kunde störa på något vis. Tänkte om det kan ligga något i det, så man inte förstör sig?

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?