Är olika fittor olika sköna?
Skjutsar på och underlättar för att komma då också upplever jag
Gillar ni inte män som vill njuta av sexet.
Han var spydig och extremt vulgär och jag belönar inte sånt rent griseri med vänliga gensvar.
Dessutom ligger det mycket i vad jag sa. Många osäkra pojkar med små pojkspikar gillar att projicera sin egen otillräcklighet i att starta osmakliga trådar likt denna.
För att lägga över skulden på kvinnor genom påhittade historier om ?otrånga underliv?. Trams är det.
Jo, det är högst relevant just när du anklagar mig för att vara osaklig. Då får du räkna med att jag går till försvar.
Och nej, är inte det minsta osaklig när jag påpekar sanningen - att denna tråd handlar mycket om män som projicerar sin egen osäkerhet kring kön och storlek på kvinnor.
Finns inga ?otrånga? underliv utom möjligen hos kvinnor som nyss fött barn. Det är männen som har små organ som inte matchar kvinnans storlek.
Någon som vet om det kan vara något dåligt med att göra knippvningar när man har mens?
Jag kom på att när jag gick på yoga skulle man inte göra rotlåset unde mensen för det kunde störa på något vis. Tänkte om det kan ligga något i det, så man inte förstör sig?