Han vågar inte
Ber om ursäkt på riktigt ts. Jag förstår att du mår dåligt och du behöver pepp inte skit. Jag har blivit utsatt för otrohet så jag VET hur fruktansvärt ont det gör.
Ber om ursäkt på riktigt ts. Jag förstår att du mår dåligt och du behöver pepp inte skit. Jag har blivit utsatt för otrohet så jag VET hur fruktansvärt ont det gör.
Sådär säger väl alla otrogna män till sina älskarinnor. Annars får de inte ligga. Det stämmer i bästa fall på1 man av 100. Så nej, han har troligen aldrig tänkt lämna sin fru.
Gissa vem som har hört av sig
Hur går det för dig/er?
För honom är det inga som helst problem att ha kontakt med dig. För till skillnad mot dig har han inga känslor för dig, inget du gör kan såra honom. För dig däremot är det bombsäkert att du kommer bli rejält sårad - igen, som så många gånger förr.
Affärer ihop låter ju väldigt skumt. Är det nåt svepskäl han behöver om frun kommer på honom?
Han hoppas förmodligen på ett ligg då och då men utan att behöva lura i dig massa bs om en framtid ihop, ska lämna frun och bla bla bla....
Men suck. Är relativt övertygad om att det inte finns någonting Du kan göra gör att såra honom. Han bryr sig inte om dig eller vad du gör och med vem. Det måste du väl ändå ha förstått för längesen?
Spela roll med vem du legat med. Du har inga som helst skyldigheter gentemot den otrogne mannen. Det är bara i din fantasi som du blåser upp din betydelse. Visst är det väl surt för honom att du pippat en kollega eller kanske t.o.m. hans son. Läckert då är de buksvågrar också. För hundronde gången sluta att sjåpa dig.