Han vågar inte
I det här faller är det rätt solklart att snubben bara vill lattja lite vid sidan av och hör av sig då och då för att bekräfta att han kan få sina älskarinnor när som helst. Så jävla äckligt.
Jag förstår inte varför han gör så här. Det är INTE jag som tar kontakt, jag gör allt jag kan för att gå vidare.
Och så hör han av sig, lite då och då. Jag kommer aldrig med inviter, svarar bara på det han skriver. Varför föreslår han att vi ska ses om han inte vill?
Jag förstår inte varför han leker med mig. Det borde ju vara enklare för honom också att bara låta det rinna ut I sanden, jag förstår inte vad han vinner på att behålla kontakten. Och om han vill det, så kan han väl nöja sig med hej hur mår du. Varför ska han prompt ses när han egentligen inte vill?
Kanske du ÄNTLIGEN ser vad för slags person du har att göra med nu! Vad har du gjort honom? Du har låtit honom behandla dig hur som helst. Ditt val! Och nej, du förtjänar det INTE och vi är många som försökt få dig att inse det. Hade varit mycket bättre om du dumpat honom men även så här är det bättre för dig. Du kommer över det!
Och jag förstår verkligen det där med att inte vara vänner med sina ex, har resonerat så med tidigare pojkvänner.
Men jag hade hoppats att vi kunde önska varandra lycka istället för att slänga bort oss på det här sättet. Så klart ska vi inte ha kontakt, vi hade inte kunnat vara vänner på det sättet, men ett gott minne hade i alla fall känts bra.
Att blocka någon som inte vill något illa, som inte kommer ta kontakt, som bara vill sköta sitt, bli lycklig och kanske ha ett fint minne av någon och något som betydde väldigt mycket. Det är det som sårar mig.
Jag kan inte förstå vad jag har gjort honom för att han ska vilja såra mig.
Gissa vem som har hört av sig
Ditt liv. Ditt val. Önskar dig allt gott och hoppas innerligt att jag har fel om honom.
Men herregud...drama drama drama! Hade det varit ett par fjortisar så okej, men ni är väl vuxna människor??? Detta prat om MORAAAL och att ALDRIG mer tala med varandra låter som ett dåligt melodram från 1800-talet.
Skärp er och gå vidare i livet - så långt ifrån varandra som möjligt. Det här är verkligen att kasta bort hela ens existens...
Allt du gör är.så uppenbart självdestruktivt. Redan från allra första början. Det kommer du förmodligen inte inse förrän du har lämnat det här bakom dig och gått i seriös terapi. Som jag skrivit tidigare önskar jag dig allt väl men det känns så himla dumt allt det här. Så bortkastat. Varje dag som går är en dag längre ifrån att hitta tillbaka till dig själv och bli så hel att du kan träffa en verklig kärlek. Just nu skulle du inte känna igen den om den stod rakt framför dig!