Han vågar inte
Du drömmer om något som inte fans och aldrig kommer finnas.. Jag du var kär och hade det jättebra med honom men det var en fantasivärd utan grund.
Ta hand om dig sjäv nu och din framtid
fortsättning.
Jag undrar hur du trodde att han skulle reagera? Är det så att du vill hämnas en smula och få honom att må dåligt, eftersom du mår som du gör?
I så fall måste jag faktiskt klandra dig en smula. Du mår inte ett dugg bättre av att han också mår dåligt.
Jag har redan bett om ursäkt ifall jag sårat honom.
Det har aldrig varit tal om att vi varit tillsammans för enbart sex, även om vi så klart haft det med. Men bekräftelse, absolut, och samma kärleksspråk. Och vi har båda bekräftat varandra innan det blev en smutsig soppa av allt.
intressant att många tvärsäkert vet vad som är kärlek och inte. att få sex och bekräftelse är en form av kärlek. en viktig del med. lögner och svek är dock inte kärlek och kan förstöra allt.
Man bestämmer inte över sina känslor. Kanske kan man kväva dem, men känner något gör man vare sig man vill eller ej.
Han har all rätt i världen att bli sårad för att jag legat med hans bästa vän och kunde jag göra det ogjort skulle jag. Men jag trodde sin sagt att "vi" var över.
Så min poäng är att även om han sårat mig fruktansvärt har han rätt att känna sig sårad över vad jag har gjort.
Jag känner mig ganska lugn, jag har varit öppen med honom om varför. Just nu känns det över, och att det så klart är för det bästa.
Det finns en risk att han kontaktar mig igen, när han har lugnat sig. Jag hoppas att jag kan stå emot då.
Min åsikt i frågan är att han har inte rätt att ställa krav på mig, vi var inte i en relation och jag har inte varit hans enda. Men han har all rätt att bli besviken eller ha vilka andra känslor som kan komma upp. Sen att man inte borde kasta sten när man sitter i glashus är en annan femma, men känslor får man ha ändå.