Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Han vågar inte

Anonym (Deppig) skrev 2024-04-19 09:42:01 följande:
    Någon form av endorfinberoende. Jag mår ju bra NÄR vi har kontakt.
    Men jag kommer inte skriva mer, och det hade varit oartigt att inte svara. Vill honom ju inget illa 

Ni har den likheten gemensamt iaf, ni är duktiga på bortförklaringar.

Du vill honom inget illa? Meddetsamma är helt okej att han gör dig illa? Du kommer GARANTERAT svara igen och det är INTE av någon s.k artighet utan enbart för att du vägrar inse att han inte vill, du hoppas och drömmer fortfarande om något som aldrig kommer ske. Gå i terapi, sök hjälp för att gå vidare. Detta var bara ett par månader i ditt liv, låt det inte sabba resten av ditt liv.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Vet du... Jag på riktigt  HATAR kvinnor som medverkar till att män är otrogna ( har tyvärr blivit utsatt mer än en gång), så i början placerade jag dig i samma fack. Men efter allt du skriver så har det faktiskt fått mig (hatar fortfarande otroheten) att på något märkligt sätt förstå att du på riktigt trodde på detta. Det blir svårt att vara "arg" på dig nu 😀

Men tyvärr tror jag fortfarande inte att det kommer bli ni och tyvärr tror jag att du kommer hoppas på ditt hörn och han kommer inte ägna så mycket tankar på dig mer ännu han behöver för att du ska finnas kvar. 

Jag (men jag kan självklart ha totalt fel!) kan tro lite att han mår bra av att du besvarar hans meningslösa mess som inte ger nånting framåt. HAN får tanka sitt ego att "kanske en dag när tiden är inne och jag(läs Han) väljer att lämna sin fru, då måste jag ha en plan och då men troligen inte förr så vill han kanske ha dig?

Jag har kanske varit hård mot dig i din tråd, men detta är första gången jag förstår. 

Din situation menar jag.  Hur kan man hjälpa dig?

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Denna får mig att tänka på dig ts. 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-04-28 19:28:35 följande:
    Nej, jag litar inte på honom. 
    Ja, antingen hade han lämnat henne eller varit ärlig mot mig. 
    Förut hade han ett helt annat sätt mot mig, men nu får jag ibland undra om han säger saker för att göra mig ledsen med flit. För att kolla hur långt han kan knuffa mig. Säkert är jag bara en bekräftelse för honom, och han behöver inte längre bekräfta mig. Han vet ju var han har mig. 
    Tyvärr betyder du nog ingenting för honom. Du behöver hjälp att inse det. Han mår toppen,  han bryr sig inte, hans liv rullar på som vanligt. 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Du låter mer och mer bitter och mer och mer offer kofta drar åt. Du behöver rycka upp dig,  han finns inte i ditt liv längre, men det kommer finnas andra som vill ha dig på riktigt om du ger dem chansen. Den här tråden blir bara ett sätt för dig att tycka synd om dig själv och du är inte värt nåt (enligt dig), det är du! Så släpp honom, dejta andra, må bra försök gå vidare nu...

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-05 12:22:06 följande:

I natt vaknade jag och var så ledsen. Inte så mycket för han skull utanför att jag kände mig så fruktansvärt ensam. Det gick så fort att vänja sig vid att ha kontakt med någon med det går inte lika fort att vänja sig vid ensamheten. 
    Jag saknar så otroligt att ha någon att prata med, krypa nära på natten. Bara någon som är där, som jag kan lyssna på andetagen när jag inte kan sova. Jag mindes när han sa låt mig få hålla om dig så du kan somna. 
    Kommer jag aldrig få höra det igen? Varför var jag tvungen att få känna hur det kunde kännas, det var bättre att inte veta.

Går jag ut på tinder kan jag få 10 likes inom en timme om jag svajpar lite men jag vill verkligen inte. Är så otroligt trött på tillfälliga kontakter och jag orkar inte uppbåda den energin för att ta något längre eller seriösare. Ingen verkar intressant liksom.
    Jag vet att tiden läker alla sår men just idag är jag så nere. Det har ändå känts ganska bra under en tid - det kanske inte märks här men i mitt huvud märks det. Men idag är det bara jobbigt. 

Låter ju som att du saknar NÅGON och inte just han?

Du verkar vara helt svältfödd på uppmärksamhet så det är verkligen tråkigt att du valde en gift man - någon du redan från början visste att du aldrig skulle få.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-05 17:09:32 följande:
    Ja, visst är det så. Men han är den första som jag har känt något på riktigt för och som fick mig att tro att han kände samma sak. Och det var så skönt. 

Och jag vill igen säga att jag hade aldrig, aldrig inlett något om jag inte trodde att det skulle bli något. Jag trodde på vad han sa helt enkelt. 
    Visst, som någon skrev, vi träffades för en speciell aktivitet men han var bara den extra deltagaren. Inbjuden av vår gemensamma bekant så jag visste verkligen inte att han var gift förrän han stod där. Och för en sån grej spelade det ju verkligen ingen roll för jag hade ju inte tänkt träffa honom igen och ställer man upp på något sånt så är man ju inte en duvunge från början heller. 
    Och sen fattade han tycke och var drivande trots att jag var så tydlig med vad jag kände så lugnade han mig och sa att det var inget att fundera på. Han visste vad han ville. Och jag gick på det. Lät mig svepas med. 

Så visst, uppmärksamhet och närhet, det är exakt vad jag fick och nu saknar.
    Då låter det som att han ville fortsätta med dig eftersom du kan ge honom det enda hans fru inte kan eller vill.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 06:43:03 följande:
    Fast jag hade gärna haft mer sex än han. 
    Ja men "vanlig" sex har han med sin fru, det behöver han inte dig (eller andra kvinnor) till.

Jag tror fortfarande (tror att jag skrivit det förut?) att han redan från början var övertygad om att du var helt införstådd i att alla kärleksförklaringar m.m bara var tomma ord som ingår i älskarinna-spelet som du visste att du gav dig in på. Han har nog inte för en sekund tänkt lämna sin fru utan ville bara ha lite "kul" på sidan av ett tag, tills han tröttnat och du var nog varken hans första eller senaste älskarinna. 

Tidigare älskarinnor har troligen förstått så han har aldrig sett det problemet. Med dig märkte han att du tog det ni hade gravallvarligt och seriöst och det ville han inte, därav blev han tvungen att bryta er kontakt.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-17 09:43:48 följande:
    Tack ska du ha. Så för att jag provat en sak en gång och annars har fullkomligt normalt sex innanför stängda dörrar så kommer jag aldrig nånsin mer kunna ha ett förhållande. Känns ju fantastiskt. Känner mig precis så äcklig, och vad var det du sa? Pervers? som du vill att jag ska känna. Det enda jag vill är att ha EN man att älska och att vara med. Är så otroligt monogam när jag är tillsammans med någon och jag kan inte förstå att man ska bli dömd för saker man gör när man är singel. Det är väl hur man är i ett förhållande som är det viktiga?

Fan, låt bara det här livet vara över nån gång, jag vill inte mer nu. (Nej, jag tänker inte ta bort mig, men det är för mycket nu alltså. vill bara att det ska ta slut).

Ångrar så att jag ens försökte ta mig iväg. Skulle stannar hemma och vissnat. Fan att ens tro att det skulle gå.
    Du verkar ha missförstått totalt?  Jag tror att den som skrev inlägget menade att HAN inte skulle söka efter "ny fru"/något seriöst med någon på en sån sida.

Att du är monogam är helt irrelevant eftersom ni båda vet att han INTE är det, och troligen aldrig kommer vara det med någon.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-19 14:09:48 följande:
    Ja visst är det så. Han har  ju gång på gång bevisat att han inte är förmögen att förstå hur jag känner.

Men jag förstår det inte, om han nu kan ljuga om annat; varför kan han då inte ljuga om det här med? Säga jag förstår din sorg, jag är ledsen att jag gjorde dig illa. Det är ju inte en jättesvår mening ens för en manipulatör.
    Det kommer troligen inte hända. Men inte för att han inte förstår utan för att han sk*ter i det, han bryr sig helt enkelt inte. 

Honom går det ingen nöd på, han har det nog bra med sin fru i sommar.  Eventuellt raggar han upp nån ny där han hittade dig om han inte redan gjort det.

Förmodligen tänjer han som flyktigast på dig nån gång
    Ibland,  men förmodligen inte mer än så.
Svar på tråden Han vågar inte