Han vågar inte
Var så ledsen.
Vi har i alla fall brutit kontakten nu.
Tyvärr på hans initiativ och inte mitt, önskar att jag sagt det först.
Men han skickade i alla fall ett meddelande att vi inte kan ses något mer utan någon mer förklaring.
Jag är jätteledsen, självklart, men på något sätt så är jag ändå glad att han hörde av sig. Vet inte om jag hellre velat att det rann ut i sanden (eftersom jag nu inte klarar av att bryta kontakten själv) så att jag inte behövt känna det här slaget i magen.
Hoppas att det löser sig för han och hans fru, att de kan fixa det som är trasigt mellan dem.
Har gråtit hela natten. Jag visste ju att det skulle bli så här, var så förberedd. Ändå gör det så jävla ont.
Jag vet att det inte varit optimalt på något sätt och att det här är det allra bästa. Men nu är det så definitivt, nu finns det ingen återvändo.
Efteråt: Man känner sig värdelös och som man inte har något kvar att ge. Man känner sig beroende av personen. Man lägger saker på sig själv. Man kommer stegvis känna sig dum och lurad, men det ska man inte göra egentligen, de kan vara väldigt övertygande. Det är deras sätt att överleva, därför är de bra på det.
Ja. Mycket känslor då tänker man inte alltid helt logiskt och faktamässigt.
Det kan bli som sagor(kommer inte på något bättre passande ord nu, men liksom en påhittad berättelse om hur saker och ting förhåller sig) man berättar för sig själv.
Läst alla dina svar i tråden nu och såg att du tar med hunden. Skönt att höra att du är en bra hundägare //
Blev så ledsen för din skull när jag läste allt du skrivit. Du är absolut inte äcklig! Förstår dom känslorna så väl för så tänker jag också ibland. Det låter som att du har fastnat i en negativ cirkel av tankar. Jag går själv hos en psykolog och vill bara säga att jag hoppas hoppas verkligen att du går till en också. Det hjälper verkligen om man hittar rätt person. Det finns en app som heter Mindler med psykologer man pratar med via video, prova!
Skickar en stor varm kram till dig, känner Igen mig så väl i dina tankar. Om du vill ha någon att prata med så finns jag här! Säg till isf så kanske jag kan ge min mail eller något.