Inlägg från: Anonym (Deppig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deppig)

Han vågar inte

Anonym (o) skrev 2024-05-12 18:11:32 följande:
    Så varför skrev du det då om att han ville bara för att han fick en viss typ av sex av dig? Vad ville du poängtera med det?
    Jag vet inte. Ville bara skriva av mig.
    Var så ledsen. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Ursäkter) skrev 2024-05-12 19:38:15 följande:
    Ok, då var det någon annan som outade sig i tråden.

Ja, det låter som att du på något sätt förträngt hur ni träffades. Förhoppningsvis är det här ett steg på rätt väg.
    Har jag absolut inte. Men jag trodde det jag kände var på riktigt ändå. 
    Bara för att vi träffades för en speciell sak, på mitt initiativ, betyder ju inte det att man inte kan känna saker. 
  • Anonym (Deppig)

Vi har i alla fall brutit kontakten nu.
    Tyvärr på hans initiativ och inte mitt, önskar att jag sagt det först.

Men han skickade i alla fall ett meddelande att vi inte kan ses något mer utan någon mer förklaring. 

Jag är jätteledsen, självklart, men på något sätt så är jag ändå glad att han hörde av sig. Vet inte om jag hellre velat att det rann ut i sanden (eftersom jag nu inte klarar av att bryta kontakten själv) så att jag inte behövt känna det här slaget i magen. 

Hoppas att det löser sig för han och hans fru, att de kan fixa det som är trasigt mellan dem. 

• Anonym (Deppig)

Har gråtit hela natten. Jag visste ju att det skulle bli så här, var så förberedd. Ändå gör det så jävla ont. 
    Jag vet att det inte varit optimalt på något sätt och att det här är det allra bästa. Men nu är det så definitivt, nu finns det ingen återvändo.

• Anonym (Deppig)
    Cathariiina skrev 2024-05-13 06:38:11 följande:
    Anonym (Ursäkter) skrev 2024-05-12 19:56:16 följande:
    Att en gift man bokar in en ren sexträff säger mycket om honom.

Ja, jag fattar inte heller hur man kan förvänta sig att det ska bli en romantisk kärlekshistoria med en gift man som går ut och möter främmande personer för sexträffar på det sättet, och dessutom för en trekant. En man som gör det är liksom inte Prince Charming. Jag tror att TS har vävt ett helt nät av fantasier och önskedrömmar runt honom, och gjort honom till något i sin inbillningsvärld som han inte är. 

Själv känner jag så, att hade en man någon gång deltagit i en trekant eller andra perversiteter (ja det ÄR perverst), även om han varit singel vid tillfället, och jag fick reda på det, så skulle jag bli så äcklad att alla mina kärlekskänslor skulle dö. Det säger ju så mycket om personen. 
    Jag antar att jag är äcklig och pervers då också? 

Jag har inte fantiserat, jag trodde på vad han sa. Jag har inte hittat på det, men jag förstod inte att det är en del av spelet. Har aldrig varit med någon gift man förut, och min förra sambo klarade inte av att uttrycka andra känslor än ilska. Så jag var oerfaren på den biten. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (f) skrev 2024-05-12 18:14:05 följande:

Efteråt: Man känner sig värdelös och som man inte har något kvar att ge. Man känner sig beroende av personen. Man lägger saker på sig själv. Man kommer stegvis känna sig dum och lurad, men det ska man inte göra egentligen, de kan vara väldigt övertygande. Det är deras sätt att överleva, därför är de bra på det.

Jag tror inte han är narcissist, däremot visar han tydliga deprimerade drag. Misstänker bipolär.

Men du har rätt i hur jag känner mig. Känner mig så jävla dum som trodde att någon skulle tycka om mig,  vem tror jag att jag är liksom?! Oerhört förnedrad. Har inget kvar att ge, och det jag hade var inte tillräckligt.  
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (o) skrev 2024-05-13 14:40:29 följande:

Ja. Mycket känslor då tänker man inte alltid helt logiskt och faktamässigt.

Det kan bli som sagor(kommer inte på något bättre passande ord nu, men liksom en påhittad berättelse om hur saker och ting förhåller sig) man berättar för sig själv.

Jag blir bara elakare och elakare mot mig själv i huvudet. Intalar mig själv att jag var så dum som trodde på honom. 
    Vi har pratat lite nu, och jag har fått säga hur jag känner.  Och grejen är verkligen att jag respekterar att det inte går, jag förstår det. Men jag är också innerst inne helt säker på att han sveptes med av stunden och faktiskt menade vad han sa då. 
    Men det är så mycket lättare att hata på mig själv, intala mig att han ljög och jag var för dum för att förstå det. 

Jag vet att den här tråden har svängt fram och tillbaka, jag har pendlat mellan att försvara honom, att försvara mig. Till att hata på mig själv.

Jag tror att jag alltid kommer komma ihåg honom som en fin människa, någon som jag faktiskt älskade utan att jag sa det. Men visst förstod han, det är jag ändå säker på.
    Jag skulle vilja säga att jag ångrar att jag någonsin träffade honom men det skulle inte vara sant. Jag är jätteglad att jag fick känna så som jag gjorde. Det är bara så fruktansvärt tungt och gör så otroligt ont att inte kunna göra det längre. 

Jag hoppas det går över snart. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (o) skrev 2024-05-14 13:48:40 följande:
    Ja, det skrev hon ju, men efter det så skriver TS i inlägg 539 att de har pratat lite nu, så verkar ju som att de hörts igen?
    Vi har bara pratat kort om att det är bäst så, jag är rätt säker på att det är över nu. Jag kommer inte göra något nytt försök och han är nog mer viljestark än jag. 

Och trots att det är det här som är det bästa och har velat ta mig till så är jag så ledsen. Det finns så mycket som jag ville göra med honom, för honom. Berätta för honom. Jag vill prata om min dag, lyssna om hans. Laga mat tillsammans, se på tv tillsammans. 

Och ärligt så hade jag inte brytt mig om vi haft en ren vänkontakt. Jag har varit helt nöjd med Hej, hur är det-sms. Och så tog han det vidare.

Jag hoppas verkligen att ni förstår mig också och inte bara tycker jag är knäpp. 
    När man har en människa, en enda människa att vända sig till, som plötsligt försvinner? Skulle ni inte också då öppna armarna om den personen kom tillbaka? Jag är bara så ensam och det var så skönt att ha någon. 
    Jag är sån, skulle göra detsamma mot någon annan också. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Z) skrev 2024-05-14 14:42:43 följande:
    Har du en hund som är ensam från 6-20??
    Nej
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Z) skrev 2024-05-14 15:30:26 följande:

Läst alla dina svar i tråden nu och såg att du tar med hunden. Skönt att höra att du är en bra hundägare  // {#emotions_dlg.flower}

Blev så ledsen för din skull när jag läste allt du skrivit. Du är absolut inte äcklig! Förstår dom känslorna så väl för så tänker jag också ibland. Det låter som att du har fastnat i en negativ cirkel av tankar. Jag går själv hos en psykolog och vill bara säga att jag hoppas hoppas verkligen att du går till en också. Det hjälper verkligen om man hittar rätt person. Det finns en app som heter Mindler med psykologer man pratar med via video, prova! 

Skickar en stor varm kram till dig, känner Igen mig så väl i dina tankar. Om du vill ha någon att prata med så finns jag här! Säg till isf så kanske jag kan ge min mail eller något.

Tack, ska kolla upp mindler.

Det känns bara som att jag var så dum som trodde att det skulle vara även för mig. Att jag hade rätt att vara glad och kär. Borde förstått att det inte var sant. 
Svar på tråden Han vågar inte