Inlägg från: Anonym (Ursäkter) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-02-22 21:31:58 följande:

Det blev inte bra det här. Jag är så ledsen att han hörde av sig. Jag skulle sagt åt honom att inte kontakta mig mer. Jag tyckte att jag varit tydlig. Sluta lek med mig, jag fixar det inte.
    Jag håller på att stressa sönder efter hans meddelande. 
    Och trots att jag vet att jag inte kommer höra något mer så hoppas och hoppas och längtar jag efter att han kommer som han sa. Jag vill bara att han ska hålla om mig. Jag trodde att alla känslor var kvävda, jag hade slutat hoppas. Men nu gör jag det igen. Han väckte allt. 

Jag orkar inte med hatet i den här tråden. Jag är nog ledsen som det är. Det äter fan upp mig.

Och vad har du lärt dig av detta? Han väckte allt igen. Hur stoppar du det?
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-02-22 21:48:25 följande:

Jag vill bara prata. Att någon kan trösta mig och säga att det kommer gå över. Jag orkar inte med att höra jag borde veta. Jag VET ju. Men jag kommer inte ur det.

Det gick så bra, jag kände inget. Och så drogs allt upp igen. 

Fast det kommer ju inte att gå över!!!!! Du måste själv sätta stopp för tusan.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-02-23 16:12:20 följande:
    Jag kommer dit, en dag - om det här fortsätter. 
    Jag har skrivit färdigt ett meddelande redo att skicka, där jag talar om för honom att nu räcker det. Men jag kan inte skicka det bara sådär - han måste ta kontakt för jag skriver ju inte till honom annars. Han måste såra mig en gång till för att jag ska göra det. Förmodligen fler. 

Vad gör det så svårt? Jo, att då visar jag honom att jag är sårbar, att han faktiskt betydde något och att jag trodde jag var värd att älska. Och det är så jävla svårt att ta de orden i min mun. Det är lättare att spela med - jag får ta det jag får. Ska vara glad om någon vill ha mig även om det bara är sporadiskt och jag får gråta ögonen ur mig miljoner gånger. 
    Så många gånger jag har fått höra det - var glad att någon vill ha dig, förstår att du inte har någon, att ingen vill vara med dig, förstår att du inte har vänner. 
    Det är lätt att börja tro på det, när det sägs av någon som borde älska en villkorslöst. 
    Nu har du väl ändå slagit alla rekord i antalet ursäkter. Jo, du KAN skicka det nu. 
  • Anonym (Ursäkter)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-09 13:02:00 följande:
    Han bad ju dig komma och bo hos honom?

Ja, självklart träffar han andra. Han åker väl på affärsresor ibland? Han var ju nyligen i din stad för att jobba. Han skulle ju stanna flera dagar så han hade nog tid att träffa fler kvinnor. Han var ju inbjuden till trekant med dig och din vän och det var knappast den första eller sista gången. Han roar sig med trekanter och skiter i både dig och sin fru. Han låter inte som en fin människa för mig. 
    Fast i det är de ju lika. De var både ute efter trekant och tycker om att ha sex med olika personer. Även TS har ju ett sexliv utanför detta.
  • Anonym (Ursäkter)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-09 19:48:57 följande:
    Han var gift och TS var singel. Hur då lika? 
    Lika på det sätt att de vill ha sex med flera personer. Du skriver att han har sex med andra. Det har TS också.
  • Anonym (Ursäkter)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-09 22:01:53 följande:
    Men TS vill inte ha sex med andra när hon är i relation? Hon vill vara monogram med den här mannen? 
    Min poäng är att de båda verkar ha ganska utsvävande sexliv. Du fick det att låta som att TS sitter hemma och väntar på honom och det gör hon ju inte. Hon drar sig ju inte ens för att ligga med hans vän. Så kaka söker maka, helt enkelt.
  • Anonym (Ursäkter)
    molly50 skrev 2025-03-10 14:18:31 följande:
    Spelar det någon roll?
    TS gör väl vad hon vill med sitt sexliv så länge hon är singel.
    Det har inte hennes älskare med att göra så länge han väljer att stanna hos sin fru.
    Har jag sagt att hon inte får det?
    Ja, jag tycker ju uppenbarligen att det spelar roll. Om man lever ett liv med trekanter och ligger med flera olika, så är det lätt att man hamnar i destruktiva mönster, vilket jag helt klart tycker att TS har gjort. Nä, hon har inte varit otrogen, men i övrigt har hon ju precis samma sexliv som mannen. Varför ens hålla på så då man är så trasig.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (o) skrev 2025-03-10 21:08:13 följande:
    Det destruktiva mönstret TS är i är att hon låter denna man göra illa henne. Och hon har inte hamnat i det destruktiva mönster pga att hon haft trekanter.
    Inte? Det var ju så hon träffade honom.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-03-10 21:13:04 följande:
    Jag håller verkligen inte med dig. Mitt sexliv som singel betyder inget för hur jag är i ett förhållande och borde inte spela någon roll. Det har inget att göra med någon trasighet, jag har inte mått dåligt av något jag gjort och borde inte dömas för det. 
    Att skriva hur ditt sexliv ser ut, som du själv har berättat, kan knappast vara att döma dig.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (o) skrev 2025-03-10 21:18:59 följande:
    Aha, så om hon träffat honom på en svampkurs så hade det destruktiva mönstret varit att TS gillar att plocka svamp?
    Fast nu träffade hon inte honom på en svampkurs. Hon träffade honom på en trekant med någon hon visste var en gift man. Kanske inte jättekonstigt att man sedan sitter där sårad.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-03-10 21:21:47 följande:
    Fast det vet du ju faktiskt inte hur det ser ut, du mest antar. Vi har inte diskuterat det speciellt ingående eftersom det inte hör hit. Lust och känslor är olika saker. 
    Oavsett om jag legat med halva stan så blev jag ändå sårad av den här mannen för jag ville något annat. 
    Självklart vet jag enbart vad du skrivit i tråden.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-03-10 21:39:07 följande:
    Jag visste ju inte att han var gift innan han stod där och jag såg ringen. Men då spelade det ingen roll (som jag tänkte) jag trodde att det var en engångsgrej men sedan började vi umgås. 
    Hade jag vetat innan att han var gift hade jag inte träffat honom. 
    Ja du, vad ska man säga ...
  • Anonym (Ursäkter)
    molly50 skrev 2025-03-10 21:50:40 följande:
    Det har du kanske inte. Men jag förstår inte varför det ens måste dras upp då det inte är trådens ämne.

Det kanske är just för att hon är trasig som hon gör så.
    Det kanske är någon slags tröst för henne,hur konstigt det än kan låta.
    Eller så kanske det helt enkelt är ett intresse hon har att få leva ut sexuellt.

Det jag reagerar mest på är att hennes älskare blev arg på henne när han fick veta att hon hade legat med någon annan.
    Själv är han gift,men det verkar vara en annan sak,enligt honom.
    De hade dessutom en överenskommelse om att vara exklusiva.
    Vilket jag också tycker är märkligt när man är gift.
    Men när TS låg med den andra så hade han ju dessutom gjort slut med henne.
    Så han har ju faktiskt ingenting att göra med vem eller vilka TS ligger med.
    Speciellt inte när han själv är gift.
    Håller med dig där. Det är verkligen märkligt.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-03-10 22:03:28 följande:
    Ja, sex är ett intresse hos mig. Men helst vill jag ju ha det med någon som jag håller kär. Det har inget med att jag är trasig att göra, snarare att jag har svårt att knyta an och låta någon komma nära. 
    Nej, jag tycker inte heller att han har rätt att fundera på vem jag ligger med om vi inte är ett par. Han frågar ibland hur dejtandet går, fortfarande. Jag får känslan av att han kollar om jag sitter och rullar tummarna och väntar på honom.
    Fast det är väl just det som är att vara trasig. Att ha problem med anknytningen.
  • Anonym (Ursäkter)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-10 22:10:59 följande:
    Du tyckte ju att hon inte borde ligga med hans kompis och att hon betedde sig lika illa som han. 
    Att jag tycker att det är märkligt att de skulle vara "exklusiva" har inget att göra med det du nämner.

Har inte skrivit att hon inte borde ligga med hans kompis eller att hon beter sig lika illa. Jag har skrivit att de både ligger med flera personer och gillar trekanter. Du verkar inte förstå det jag skriver, så vi kan lägga ner nu. Det leder inte tråden framåt.
  • Anonym (Ursäkter)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-03-10 22:11:14 följande:
    Ja, men det har ju inte med mitt sexliv att göra. 
    Jag tror att det spelar in faktiskt. Jag tror inte att du hållit på som du gör ifall du inte varit trasig.
  • Anonym (Ursäkter)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-10 22:21:21 följande:
    Fast du återger inte bara hennes beskrivning utan du har synpunkter på att hon låg med sitt ex kompis. Du jämför hennes sjäkvskadebeteende med hur mannen skadar andra. Du menar att de är lika goda kålsupare. Du antyder att TS beter sig omoraliskt och att hon inte är ett dugg bättre än mannen. Jag anser att du har väldigt fel angående allt detta. 
    Nej.
  • Anonym (Ursäkter)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-10 22:26:24 följande:
    Du skrev ju det.
    Nope.
Svar på tråden Han vågar inte