Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-04-12 19:37:26 följande:
Det är såklart jättetråkigt att du föll för hans lögner. Hade du "varit klar i huvudet/tänkt efter" så hade du förstått att hans ord om att älska dig bara var (är!) bs eftersom du redan från dag 1 visste om att han är en lögnare.
Du var säkert kul ett tag, men sen vaknade han upp och kröp tillbaka till frun/kärleken.
Du borde gå ut och ha kul med din kompis ikväll. Bli inte fyllenostalgisk bara och skicka iväg nåt sms som inte blir besvarat och lämnar dig ännu mer ledsen imorgon. Ragga på nån snygging ikväll - försäkra dig om att han är singel först bara. Lycka till!
Jag förstår bara inte att om det bara handlade om sex, varför gå så all in på allt. Redan från början så började vi ju dela vardagen. Handlade, lagade mat, bara var med varandra. Han kortade ner sin semester för att vara med mig, hjälpte mig att flytta, frågade hur jag hade det på nya jobbet.
Jag vet att ni alla säger det inte var sant men hur kan det inte ha varit det?
Jag har varit jättesjälvständig, det är inte som att jag har levt mitt liv genom honom. Det är NU jag är helt förstörd, för att jag känner mig så otroligt SVIKEN. Känner inte igen mig själv och jag känner mig så jävla ensam bara. Trodde aldrig att jag skulle sjunka så lågt att jag är helt knäpp pga en man.
Och jag har försökt att ta mig ut, dejtat lite för att tänka på något annat. Men det är inget som känns roligt eller någon som duger. Fattar så klart att det är för tidigt för något nytt men vad ska jag göra?
Förlåt för att jag ältar.