Han vågar inte
Käraste du, hoppas att du inser att det här inte är mannen för dig. Det är så klassiskt det han gör. Lämna och gå vidare...det konner du aldrig att ångra!
Käraste du, hoppas att du inser att det här inte är mannen för dig. Det är så klassiskt det han gör. Lämna och gå vidare...det konner du aldrig att ångra!
Det skulle man kanske kunna tro men jag tror inte att han haft riktiga intentioner från börjsäsn. Jag skulle slicka mina sår och gå vidare. Han vill vara med sin fru och så är det med det.
Han måste ju förstå hur mycket han sårar mig tänker jag. Det
Nu har jag gjort det, pratat med honom.
Vägrar tro att älska någon och känna för någon kan vara fel. Men nu råkade det bli i fel man.
Känns som att jag går sönder, kommer aldrig bli hel igen.
När vågen av saknad bara sköljer över en :(
Fan vad jag saknar honom.
Grejen är den att för mig VAR det en väldigt stor grej. Jag fattar att det låter fånigt men jag upptäckte saker hos mig själv som jag inte visste att jag saknade. Det är första gången jag har varit kär och första gången som det kändes som att det var besvarat. Första gången någon säger att de älskar mig med eftertryck (och då räknar jag faktiskt in familj här) och första gången någon håller om mig. Och första gången som jag tillåter mig själv att bli kär och vara sårbar.
Jag är så jävla ledsen för att den här lådan öppnades, de här känslorna hade gärna fått stanna där de var. Outforskade.
Jag saknar så otroligt hur han kunde hålla om mig om natten eller bara ta min hand när vi var ute. Ingen människa jag har mött har haft det här kärleksspråket och då menar jag inte bara mot mig utan även mina föräldrar och andra i min närhet.