Inlägg från: Anonym (hahaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hahaha)

Är Amma ett framtida yrke?

Anonym (Sanna) skrev 2024-02-01 19:06:20 följande:

Att hjälpa någon frivilligt är en sak. Men jag tror inte det går att leva på att pumpa eller amma andras barn. Mjölken blir för dyr. 

Kan möjligen gå om målgruppen är vuxenbäbisar. Men då pratar vi om en annan yrkeskategori.
  • Anonym (hahaha)

Bra fråga. Men det är väl inte olagligt att sälja sexuella tjänster. Bara att köpa. Är det här en sexuell tjänst? Osäker, är det en sexuell tjänst om en kvinna klär av sig naken mot betalning inför en man?

• Anonym (hahaha)
    Anonym (hmm) skrev 2024-02-01 22:43:32 följande:
    Du behöver inte va avklädd för amning, eller ja du visar ju brösten haha. Men ja det blir ju lite av en definitions fråga. Måste vuxenamning vara sexuellt? Amning i sig måste ju inte va sexuellt.

Jag menade det som en härledande fråga. Om att betala en kvinna för att klä av sig anses köp av sexuell tjänst så borde rimligen även vuxenamning klassas som det. Nu spekulerar jag och tvivlar på att det är så med tanke på utbuded av dessa tjänter online.

Men du har rätt i att vuxenamning inte behöver vara sexuellt, det kan vara en tjänst som erbjuder närhet, värme, kroppskontakt och en känsla av trygghet. Man kan spekulera i att ingen tillåts ta på något könsorgan i detta hypotetiska scenario.

Men jag tvivlar på att det finns någon större kundkrets kvar om vi skulle exkluderade män som dels skulle vara villiga att dricka en annan persons bröstmijök eller vara beredda att betala dyrt för en sådan session, säg runt 1000 kr eller mer, om det inte förelåg någon sexuell njutning bakom det hela.

• Anonym (hahaha)
    Anonym (ABC) skrev 2024-02-01 23:56:05 följande:
    Varför ska någon vuxen amma
    För att få sexuell njutning  
Svar på tråden Är Amma ett framtida yrke?