Ex träffat ny
Hej, jag behöver råd. För 3 årsedan gick jag och min dåvarande sambo och pappa till våra två barn skilda vägar efter 7 år. Det var han som tryckte på och ville gå isär och tyckte vi hade försökt nog.
Vi kom inte överens om vardagliga saker och bråkade mycket om det mesta vad gäller barnen, inköp, huset samt tyckte han att jag var jobbig och skällde på barnen osv. I botten har jag psykisk ohälsa, men han var inte perfekt heller. Osocial, visade aldrig tillgivenhet, kärlek eller uppmärksamhet och störde sig bara på mig. Dock hade vi ljusglimtar också då vi kunde skratta och prata Och jag pussade och kramade honom men han var bara tillgiven när han ville ha sex. När vi blev ihop var det stark förälske och vi fick barn snabbt och flyttade ihop, nog för snabbt för vi hann inte få egen tid innan pressen med småbarn kom.
I separationen blev han jättekall, egoistisk och ville ha it mig så fort som möjligt. Det kan vara så att han träffat andra tjejer under våra 3 år men det är inget som jag eller barnen fått veta. barnen är 10 och 7 år. Vi är 36 och 34 år. Han tycker han har hjälpt mig men det har han inte med något. Jag var dock förkrossad pga separationen, grät och bad om att försöka mer. Men han var onormalt stenhård och kylig. Nu efter 3 år så upptäckte jag en mycket vacker presentask med röd rosett på, och hjärta, sannolikt ett smycke och det stod att det var från honom. Säkerligen en present till en ny tjej till Alla hjärtans dag. Jag visade inget men det högg till något fruktansvär. jag fick aldrig något så fint under våra år, och nu anstränger han sig för en ny. Jag är helt förkrossad då jag aldrig kom över honom och har alltid älskat honom. det har gått en vecka och jag kan varken äta eller sova. Rädslan är att hon är mycket bättre än mig och att de flyttar ihop och går barn. Jag mår fruktansvärt. Snälla råd hur jag ska tänka, bete mig, förhålla mig till detta när han väl berättar. Han är smart och kommer inte berätta för barnen innan det är seriöst och verkligen på riktigt. Jag äter mediciner och går i psykiatrin och pratar med en ibland. Men jag är helt förstörd. Han är idag normal och dnäll när vi väl ses pga barnen vid hämtning och lämning. älskade han mig aldrig och var jag en så usel mamma. mår skit