• OlleSQ

Har ni träffat nån från nätet?

Träffade min fru på mötesplatsen för 18 år sen. Var mest där för att se vad det vad för nått och fördriva lite tid. Kommenterade att den bilden som hon hade som pressbild inte stod ut lika mycket som de som hon hade i sitt galleri. Efter några veckors chattande (där jag stod ut genom att inte gå in på sex öht) så bjöd hon ut mig på en fika.

• OlleSQ
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-21 10:05:10 följande:
    Källa på det?

Jag får själv ofta beröm ifrån omgivningen för att vara välformulerad och förtroendeingivande i både tal och skrift (toppbetyg ifrån ansedd högskola för övrigt), men har aldrig fått någon respons när jag svarat på annons på BC, aldrig fått svar på någon egen annons på BC och aldrig fått till en konversation på Tinder. Jag ser mig själv som levande bevis på att normalsnygg men välformulerad och trevlig inte räcker på långa vägar för att lyckas med nätdejting. Blir gärna bevisad fel, men inte av privilegierade10-poängsmän.
    Fast det är ju inte välformulerad och förtroendeingivande som säljer in dig (om du säljer försäkringar är det en annan sak). Humor tar dig längre och toppbetyg från ansedd högskola låter snarare som du är lite torr i ditt språk och samtidigt låter du uppgiven och desperat, det är ju inte första gången du skriver samma sak här på forumet.
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?