Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Har ni träffat nån från nätet?

Jag och min man träffades på DS.

• Anonym (K)
    Anonym (?) skrev 2024-01-30 16:05:14 följande:

...... och vad för sida är DS?

Som ovanstående skrev, Darkside. Ett community för folk som gillar BDSM eller har olika fetischer.
  • Anonym (K)
    Anonym (Bla) skrev 2024-02-20 17:33:57 följande:

Svårt för förändringar är ett mycket vanligt personlighetsdrag bland autistiska män. Autism innebär också ofta svårigheter inom det sociala. Tror på god grund därför att flertalet incels är män med autism.

Även autistiska män (med normal intelligens) har förmågan att utvecklas och jobba på sin sociala framtoning. Det är mer en fråga om vilja och motivation. Den late och bekväme blir utan och det med rätta anser jag. No pain, no gain.

Psykiatrikern Stefan Krakowski, som har intervjuat flera incelmän och skrivit en bok om det, säger precis det - att många incelmän har autism. Så du har nog rätt. Däremot tror jag inte att det beror på lathet att de inte förändrar sig. Jag tror snarare det beror antingen på en bristande förmåga att förstå att problemet ligger hos dem själva, eller på en försvarsmekanism som träder i kraft för att det är för jobbigt att inse att det är "fel" på en.
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?