Inlägg från: Anonym (Bla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bla)

Har ni träffat nån från nätet?

Nej men jag skulle vilja träffa någon. Mitt i hans lögnaktiga fittnylle!

• Anonym (Bla)
    felicityporter skrev 2024-02-19 22:06:44 följande:
    Wtf?! 😂
    Är heligt förbannad på en viss person just nu. En tölp. Skrikandes
  • Anonym (Bla)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-20 13:58:37 följande:
    Jag tror att det är det som är problemet för många killar på dejtingsidor. Deras förmåga att uttrycka sig i skrift är så dålig att det enda som kan fånga någons intresse är om de ser väldigt bra ut.
    Skriver man någorlunda vettigt så brukar man få svar.
    Finns det ens män som på allvar tror att det skulle funka att skriva så vulgärt till en kvinna? 
  • Anonym (Bla)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-20 17:01:24 följande:
    Jag funderar på om det finns kvinnor som nappar. Rimligen borde ingen kvinna intressera sig för så usla annonser eller profiler. Men då blir männens retorik än mer ologisk. Om de aldrig får svar så borde agerandet från männen ändras. Alternativt är de så korkade att de inte förstår att de måste byta koncept när de aldrig får någon respons.
    Vad jag förstår så är det oförmågan att ändra sig som skapar incels.

Svårt för förändringar är ett mycket vanligt personlighetsdrag bland autistiska män. Autism innebär också ofta svårigheter inom det sociala. Tror på god grund därför att flertalet incels är män med autism.

Även autistiska män (med normal intelligens) har förmågan att utvecklas och jobba på sin sociala framtoning. Det är mer en fråga om vilja och motivation. Den late och bekväme blir utan och det med rätta anser jag. No pain, no gain.

Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?