Åh. jag har också hört om lilla hjärtat.
men det här är frivilligt pågrund av dåligt mående.
Min dotter är väldigt bra på att prata och visa hur hon mår utåt. hon har alltid gått på BVC och följt sin utveckling perfekt. gått på samma förskola jämt och dom har aldrig nämnt något. Hon får alltid maten hon behöver och kläder. ibland lite bortskämd men? oavsett så ger jag henne allt. Dom har inte ens begärt att träffa mig och min dotter tillsammans ens. Hur vår relation och samspel är. mitt mående har aldrig gått ut över henne på något sätt. hon är det bästa som hänt mig, sätter alltid henne först därav mitt beslut att ta tag i mitt mående, och det kan vem som helst få reda på om man gör en riktig utredning. Jag förstår fullt ut att lilla hjärtat har haft stor inverkan men tycker Inte att alla ska råka ut för det om det faktiskt inte är dåligt i hemmet och att det beror på ens mående, jag tycker att dom ska utreda genomgående och inte bara dra alla över en kant. Väldigt många råkar ju ut för att förlora sina barn in i systemet helt i onödan. jag gör ju rätt som söker hjälp för mitt mående när jag kände att det blev värre. (tänkte jag iallafall)? Men visar sig att det kanske inte var det bästa och att jag som många andra kommer få kämpa med att få hem henne igen. som att mitt mående kommer bli bättre av jag ska sitta i 3 år och kämpa och kämpa. att jag ska leva varje dag i ovisshet om när hon kommer hem. Det är fruktansvärt att sakna sitt barn varje minut, då går det ju över till en annan typ av dåligt mående. Men en sak är säker. jag kommer aldrig ge upp. Oavsett kommer jag tro från botten av mitt hjärta att hon får flytta hem i sommar som det var sagt från början. kanske var därför dom nu vill byta förskola på henne för att dom vet mer än mig, att hon kommer bo där en längre tid. Varför inte säga det direkt isåfall, istället för att dom skyller på att det är för att hon somnar i bilen.
ge mig lite klarhet så jag slipper leva i ovisshet.
men är det någon som varit med om detta? Hur tog ni er igenom det..? :(