Inlägg från: Anonym (Tt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tt)

Dubbelt så dyrt resa ensam

Jag vill åka utomlands. Men det kostar 40 000 om jag åker ensam. Åker vi 2  st. 21 000 per person. Har ingen åka med. Ska jag betala 40. 000 för 1 v på Atlantis the Palm i Dubai. Har råd men ingen åka med. Morsan och jag reste förr men hon orkar ej resa längre. Måste det va dubbelt då dyrt.

• Svar på tråden Dubbelt så dyrt resa ensam
  • Anonym (Tt)

Anonym A alltid drömt bo på Atlantis the Palm. Man får gratis😁 entre på vattenparken och kan gå där varje dag

• Anonym (Tt)

Vill åka på kryssning Royal Caribbean med till deras privata ö.

• Anonym (Tt)
    Anonym (Alexandra) skrev 2024-01-19 11:06:01 följande:
    Skulle aldrig vilja åka till ett ställe som Dubai till att börja med. 
    Varför inte as coolt där ju lite väl varmt dock 9 månader om året så december till februari  är bästa tiden att åka. Dubai känns som framtiden år 2050 fattas bara flygande bilar. Gifter jag mig nån gång blir det honey moon på atlantis the palm helt klart
  • Anonym (Tt)
    Anonym (C) skrev 2024-01-19 15:06:53 följande:

Har du ingen kollega eller kompis att resa med, så kan du kanske söka ressällskap i nån lokal facebookgrupp? Läta känna på hemmaplan och boka resa om ni tror det funkar. De jag sett som sökt och hittat ressällskap har varit tjejer som sökt kvinnligt ressällskap

Nej de har ej råd åkte med morsan förut men hon orkar ej gå där! 5 rullband när man ska till köpcentrumet men vi handla ej där var så dyrt!
  • Anonym (Tt)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-01-19 16:09:23 följande:

Dubai är inte ett ställe man ska sponsra.

varför?
  • Anonym (Tt)
    Tänk logiskt skrev 2024-01-19 19:48:29 följande:

Jag skulle iofs aldrig heller resa till en vidrig diktatur som Dubai.

Är ingen diktatur de är monarki
  • Anonym (Tt)
    Tänk logiskt skrev 2024-01-19 19:48:29 följande:

Jag skulle iofs aldrig heller resa till en vidrig diktatur som Dubai.

redan varit där 1 gång och det var coolt!!!
  • Anonym (Tt)

Men min och xx bröllopsresa ska va 1 vecka på atlantis

• Anonym (Tt)
    Anonym (A) skrev 2024-01-20 16:14:18 följande:

gratis😁 entre på vattenparken och kan gå där varje dag

Ja, just det intresserar mig föga. Glad att dottern har passerat det stadiet. Gjort både Wadi och Atlantis. Finns roligare saker att göra för min del.

jag är vuxen och gillar vattenparker inget fel med det... aquaventure är as kul
  • Anonym (Tt)

Dubai är as coolt bo på lyxiga atlantis vill med åka icon of the seas till dera privata ö med alpine coaster och zip line

• Anonym (Tt)
    Tänk logiskt skrev 2024-01-21 23:25:34 följande:
    Har Dubai fria val? Har de yttrandefrihet, religionsfrihet m.m.?
    inte vet jag det bryr jag mig väl ej om när man är där på semester snackar ej med de som bor där
  • Anonym (Tt)
    Gryntroll skrev 2024-01-22 09:43:48 följande:

Skippa charter och plocka ihop resan själv?
    Då brukar man komma ner i pris och kan lättare hitta både flyg och hotell som man passar, ffa när man reser ensam.

Ja ska vara lyxhotell inget apartamentos man måste ha goda buffe middagen och bacon frukost
Svar på tråden Dubbelt så dyrt resa ensam