Min sambo har intensiv kontakt med en kollega utanför jobbet
Har han ett jobb som innebär att man behöver ha kontakt med kollegorna efter arbetsti? Antagligen har dom klickat och gillar varandra skulle jag tro?.. sen behöver det inte betyda att dom är intresserade av varandra på det sexuella planet utan har blivit riktigt goda vänne.
Tråkigt är det. Jag hade en fin internetvänskap (vi hade inte ens setts i verkligheten, vi var bara facebookvänner) med en man, han var intelligent, allmänbildad och hade humor. Vi hade mycket kul tillsammans på Facebook, pratade och skojade varje dag i några månader... Men så kom ett mess från honom, där det stod att hans flickvän hade tagit illa upp, och att han måste blocka mig nu. Vilket han också gjorde.
Jag blev jätteledsen..! Men samtidigt, kan jag verkligen - säga handen på hjärtat - att jag inte hade haft minsta lilla tanke på att han och jag..? Nä. Det kan jag inte. Jag började bli lite FÖR glad varje gång jag såg hans avatar under klocksymbolen (som visar att man fått ett meddelande). Och jag hade börjat googla på hans namn för att hitta foton och videos där han var med, jag började tycka att han var så snygg, jag blev varm i hjärtat när jag såg en bild av honom...
Det blir lätt så, när man har mycket (positiv och givande) kontakt med någon av det motsatta könet. Detta _vet_ man i andra länder, och därför tillåts det inte från början.