Gravid med kk
Jag blev gravid med en 10 år yngre KK jag träffat i 3 månaders tid, när jag var 42 och valde att behålla då det med all sannolikhet var min sista chans att få barn på biologisk väg. Jag hade försökt i många års tid, bl.a inom ett 10-årigt förhållande utan att lyckas så när jag väl blev gravid fanns abort aldrig på kartan.
Nu vet jag inte hur gammal du är men att behålla under sådana förutsättningar är inget jag kan rekommendera någon som fortfarande kommer han en chans att bli gravid på naturlig väg under åtminstone de 5 närmaste åren.
Pappan ville naturligtvis inte behålla (trots att jag varnat honom om redan innan vi började ha sex om vilket beslut jag skulle komma att ta vid en oplanerad graviditet, och han har inte varit involverad i vårat barns liv heller.
Det enda som suger är att han har inga som helst problem att vara involverad i sina 3 äldre barns liv, som han har med kvinnan han låg i skilsmässa med när vi började ha sex. Men sin yngsta har han bara träffat 3 gånger och betalar bara underhåll till?
Ingen solskenshistoria, jag vet, och visst är det lika mycket mitt fel då man är två om att knulla. Men det är en rå beskrivning ur verkligheten hur det kan gå