Kan en Homo plötsligt bli Hetro?
Självklart kan man byta sexualitet.
Självklart kan man byta sexualitet.
Sunflora & Kalle
Personen har inte ifrågasatt definitionen. Det han säger är att han numera tänder på kvinnor.
Vem är ni att bestämma vad han tänder på? Det är som sagt bara något personen själv kan svara på.
Om personen hade sagt att han tänder på båda könen men är hetero vore det en annan femma. Fast så är det inte här.
Om något är PK trams så är det just påståendet att man inte kan byta sexualitet.
Sunflora
Nej, det är inget faktum att han tänder på män och kvinnor nu. Det är oerhört fult av dig att du tar dig rätten att ställa dig över honom och bestämma över vad han anser sig attraherad av.
Sunflora
Sexuell läggning är delvis biologisk, delvis miljömässig.
Sunflora
Nej, det är inget faktum att han tänder på män och kvinnor nu. Det är oerhört fult av dig att du tar dig rätten att ställa dig över honom och bestämma över vad han anser sig attraherad av.
Sexuell läggning är medfödd och man kan inte byta sexuell läggning. Varför tjatar du om att jag bestämmer? Det är ett faktum att han gillar både tjejer och killar. Om någon satt vid ett piano och spelade och personen sa att han ansåg att det var en trumma inte ett piano anser du att jag ställer mig över honom och dikterar vilket instrument han ska spela om jag inte köper hans resonemang utan anser att det visst är ett piano oavsett vilken definition han själv har?