• Anonym (Fundersam)

Kan en Homo plötsligt bli Hetro?

Vad tror ni ärligt? Man har ju hört om både killar och tjejer som varit heter eller trott sig vara att de plötsligt inser att de är Homo.

Men har en polare som alltså redan när ham var riktigt liten visade att han gillade killar. Sagt hela tiden att han tycker fi**a är äckligt och att han föredrar K*K.

Nu plötsligt så är han omvänd och säger att han inte alls är Homo längre och han vill bara ha Fi**a och ingenting annat.

Kan man verkligen vända så tvärt efter sjukt många år som Homo?🤔

• Svar på tråden Kan en Homo plötsligt bli Hetro?
  • Anonym (Kalle)

Ja det är fullt möjligt, jag har personligen begagnandes mitt kärleksspö omvänt mången liten lebb i mina dagar och fått dem att inse hur gött det kan smaka med lite k*k. 
     En len och fin välrakad liten f*a kan med all säkerhet ha samma effekt på ett litet förvirrat bög. 

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-01-08 15:00:20 följande:
    Kan en Homo plötsligt bli Hetro?

Vad tror ni ärligt? Man har ju hört om både killar och tjejer som varit heter eller trott sig vara att de plötsligt inser att de är Homo.

Men har en polare som alltså redan när ham var riktigt liten visade att han gillade killar. Sagt hela tiden att han tycker fi**a är äckligt och att han föredrar K*K.

Nu plötsligt så är han omvänd och säger att han inte alls är Homo längre och han vill bara ha Fi**a och ingenting annat.

Kan man verkligen vända så tvärt efter sjukt många år som Homo?🤔

Sedan ska de självklart stå Hetro
  • Anonym (Serputer)

Det finns olika varianter på läggning. Jag tar inte min egen läggning för givet, även om jag finner det osannolikt att jag skulle göra ett lappkast. Tror inte det är mänskligheten till gagn att betrakta saker som exakta grupper. Människor är mänskliga och läggning varierar.

Något som är intressant är att män i större grad är homosexuella om de är den tredje sonen (eller mer) Kan förklaras evolutionärt också tydligen

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fraternal_birth_order_and_male_sexual_orientation

• Anonym (L)

Läst här på FL om killar som haft runkpolare där man provat både det ena och andra för att sedan byta inriktning och bara vara med tjejer.

• Tecum

Uppenbarligen är han bi och vad jag hört kan de svaja fram och tillbaka vad gäller vilket kön de föredrar. Vet inte om det är sant men skulle inte förvåna mig om han är homo igen om fem år.

• beli
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-01-08 15:15:43 följande:
    Sedan ska de självklart stå Hetro
    Nej. Det ska stå HETERO.
  • Sunflora

Det kallas bisexualitet. Man kan inte omvända någon till att byta läggning det vet man så du behöver inte tro en massa. 

• Anonym (Hm)

Nej, det kan man inte

• Aliona

Nej, det funkar inte så. Däremot kan man som bi svänga rätt mycket mellan attraktion till män och kvinnor. Det behöver inte vara så att man är lika attraherad av båda hela tiden. Jag har själv svängt mycket mellan att vara attraherad av båda, bara män eller bara kvinnor i mitt liv. 

• Anonym (Undrar)
    Tecum skrev 2024-01-08 17:01:39 följande:

Uppenbarligen är han bi och vad jag hört kan de svaja fram och tillbaka vad gäller vilket kön de föredrar. Vet inte om det är sant men skulle inte förvåna mig om han är homo igen om fem år.

Men varför just bi? varför inte hetero?

Jag menar om någon kommer ut som homo efter långa förhållanden med kvinnor. Är han också bi då? Eller är det bara om det är åt ena hållet?
Svar på tråden Kan en Homo plötsligt bli Hetro?