Pez skrev 2024-05-20 21:01:35 följande:
Haha, det finns alltså en till i samma situation som mig! Coolt! Men jag har blödit lite, lite. Men hur ska man tänka där? Räknar man cykeldag 1 när det blöder lite eller när den kommer igång som den ska? Fasen vad krångligt det ska vara 😵
Vet inte om vi får till det så ofta, det är lite svårare med småbarn.. Just nu vägrar han sova också så man är helt slut när han väl somnat för natten. Får kalla in barnvakt 😅
Haha vi verkar ha identiska livssituationer?
Jag har fått negativt på både ÄL- och gravtest ikväll iaf. Tog ÄL-test av anledningen att jag hade toppfertilt sekret imorse av någon mystisk anledning?.. Och nu anar jag en svaaaag nyans av brunt när jag torkar mig på pappret, också väldigt märkligt då min mens ALLTID startar klarrött. Så det är nånting som är lurt med den här cykeln. 😅
Jag har för mig att jag läst mig till att första cykeldagen bör räknas då man börjar blöda ?på riktigt? men jag har inte lagt så stor vikt vid det tidigare eftersom jag aldrig haft problem med småblödningar (förrän nu eventuellt 😂)
Vår dotter sover inte heller bra haha, så det ska mycket till om vi har energi över för ett syskonförsök 😂 Skönt att höra att man inte är ensam, även om det är lite av en tråkig sits haha?