• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-31 22:31:25 följande:
    Ja,det måste ju nästan vara så. Om inget annat händer.
    Japp
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-31 19:37:11 följande:
    Men jag måste ändå ge honom lite rätt när det gäller Anna.
    Jag tycker inte hon behöver klaga på att de andra pratar känslor och behöver få ur sig att de kanske inte mår så bra.
    Blir det för jobbigt för henne så kan hon ju faktiskt bara gå undan en stund.
    Håller med dig.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-31 22:32:41 följande:
    Ja,precis.

Ja.jag missade nog,som sagt,att det var han som triggade igång det.
    Men var det så så var det ju onödigt.
    Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-31 19:40:31 följande:
    Tycker inte att han ska tvinga folk till privat samtal i en dokusåpa som sen ska visas i tv
    Tim tvingade inte någon att ha samtal. Han frågade om det var någon som ville prata eller lätta på trycket.
  • Jhannis

Jag orkar inte skriva om dagens program då jag åkt på en redig förkylning med ont i varje kroppsdel och jag fryser trots massor av kläder.

• molly50
    Jhannis skrev 2024-01-31 23:01:31 följande:

Jag orkar inte skriva om dagens program då jag åkt på en redig förkylning med ont i varje kroppsdel och jag fryser trots massor av kläder.

Det är samma här. Är också redigt förkyld och har en hosta som inte är av denna världen.

Krya på dig! Hjärta
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-31 22:55:19 följande:
    Tim tvingade inte någon att ha samtal. Han frågade om det var någon som ville prata eller lätta på trycket.
    Ja,det var så jag uppfattade det också.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-31 22:55:19 följande:
    Han tyckte att framför allt tjejerna skulle lätta på trycket som han sa i synken. Lätt att an känner press i en sådan situation dom befinner sig i

Tror inte att Tims intentioner är ärliga
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-31 23:01:31 följande:

Krya på dig😀
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-31 23:20:42 följande:
    Det är samma här. Är också redigt förkyld och har en hosta som inte är av denna världen.

Krya på dig! Hjärta
    Krya på dig😀
Svar på tråden Farmen 2024