• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-30 19:45:44 följande:
    Vart finns det klippet?
    Hoppas att du hittade det😀
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-30 20:32:27 följande:
    Hoppas att du hittade det😀
    Nej,jag kan inte hitta det.
    Det kanske är lättare om du kan ge mig inläggsnumret.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-30 17:08:21 följande:
    Japp, hambo är nog min favorit av gammeldanserna
    Kan inte säga vilken av alla danser som är min favorit, men närmast är nog Tango.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-30 17:44:49 följande:
    Du tänker på Sebastian, han var verkligen udda

Det är inte bara stadsbor eller b-kändisar  som är med. T. ex. Desiree 49 år är från lilla Torsåker. Dom flesta är inte influencers eller kända från Youtube. Den som varit med i tv tidigare är Cornelia som varit med i Paradise hotell två gånger vilket jag läste i Aftonbladet

Det beror på vilka som söker till programmet som utgör grunden för vilka deltagare som deltar 
    Läser dagligen om deltagarna som är med. Senast om Ciro vars dotter har varit med i Robinson. Per som är med är kändis på någon båt nånstans utomlands. Tim har 1000 tals följare på om det var instagram osv osv. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-30 18:14:35 följande:

Kollar inte så mycket i kväll då det är dags för slakt

Deltagarna som söker sig till Farmen vet om att slakt ingår. Ska man få mat på bordet så måste man slakta. Helt klart är det sorgset att ett djur måste offra sitt liv för att människor får mat i sig, men deltagarna bör nog veta hur köttet hamnar på affärshyllan. Jag har varit sen barnsben med vid slakt så jag har inga problem.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-30 19:44:04 följande:
    Absolut. Annars blir jag förvånad. 
    Jag med
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-30 22:07:52 följande:
    Nej,jag kan inte hitta det.
    Det kanske är lättare om du kan ge mig inläggsnumret.
    Det var inget inlägg utan det ligger mellan två inlägg, nu ligger Macrons besök först men Wincents ligger kvar under det 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-30 19:45:29 följande:
    Samma här.
    Förstår det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-30 22:21:53 följande:
    Läser dagligen om deltagarna som är med. Senast om Ciro vars dotter har varit med i Robinson. Per som är med är kändis på någon båt nånstans utomlands. Tim har 1000 tals följare på om det var instagram osv osv. 
    Dom flesta är inte kändisar, majoriteten av deltagarna är inte kändisar. Ciro är ingen kändis även om hans dotter varit med i Robinson 

Det är många som har följare på sina konton
Svar på tråden Farmen 2024