• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-25 21:00:22 följande:

Bortskämda med så mycket att äta och dricka

Torpet gänget får massor av mat när dem klarar uppgifterna
  • molly50
    Hobgoblin skrev 2024-01-25 22:24:24 följande:
    Måste väl vara den sämsta så kallade doku-såpan  i svensk tv historia.
    Enorm skäms-kudde på produktionsbolaget, toppas väl  enbart av något datinngprogram som ..vad de nu kan heta .. 
    Paradise hotel,typ? 
  • Jhannis

Nu börjar jag vara less på Familjeliv.....Får verkligen söka för att hitta sidan för Farmen......Min sida till vänster försvann där jag hade senast och annat

• molly50
    Jhannis skrev 2024-01-27 01:19:12 följande:

Nu börjar jag vara less på Familjeliv.....Får verkligen söka för att hitta sidan för Farmen......Min sida till vänster försvann där jag hade senast och annat

Om du förminskar texten så kan menyn på vänstersidan dyka upp igen.
    Men det beror förstås på hur stor skärm du har också.

Har du favoritat denna tråd? I så fall ska den ju synas bland dina favoriter så fort någon har skrivit i den.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-25 22:20:30 följande:
    Samhället i mina hemtrakter är inte heller som jag beskrev, men i alla storstäder eller städer så är klimatet annorlunda. Av erfarenhet har jag bott 20 år i en stad som är 4:de största stan i Sverige.
    Jag har bott i Stockholm i många år. Dottern jobbar i Stockholms City, hon trivs bra. Hon och sambon bor där och dom trivs
  • Nandez
    Hobgoblin skrev 2024-01-25 22:24:24 följande:
    Måste väl vara den sämsta så kallade doku-såpan  i svensk tv historia.
    Enorm skäms-kudde på produktionsbolaget, toppas väl  enbart av något datinngprogram som ..vad de nu kan heta .. 
    Titta inte om du inte gillar programmet
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-25 22:24:51 följande:
    jag måste strema både Farmen och Torpet då jag nu jobbar tillfälligt som assistent igen. Jag jobbar till kl:21.00 och hinner inte se programmen när dem går på tv.
    Ok
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-25 22:26:31 följande:
    Jag tycker att Tim blivit trevligare sen Dessie, Jojje lämnade Farmen
    Skrattade åt hans larviga snack om manlighet m.m.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-25 22:28:08 följande:
    Hoppas Ciro väljer Trygg till andre kämpe då han själv säger att Trygg är lat.
    Man kan hoppas det men är inte säker på att Ciro vill vara kvar
Svar på tråden Farmen 2024