• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-24 18:22:21 följande:
    Håller inte alls med om det översta stycket.
    Undrar varför du inte gör det? Samhället har blivit fruktansvärt  i hela Sverige. Respekt finns inte mer. Men vi behöver inte diskutera detta alltså Verkligheten som den är. Utan diskutera tv program. Ok
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-24 22:57:03 följande:
    Man undrar verkligen hur det går till när inte kamerorna är på Obestämd
    Ja,verkligen.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-24 19:42:47 följande:

Magnus vann

Jag är glad att Magnus vann för jag vill att han går till final. Han har varit min favorit från början.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-24 19:48:19 följande:

Dom som får mycket tv tid i början är dom som åker först

Nja det vette gudarna om det stämmer. Vissa väljer att lämna innan det knappt börjat inspelningen. Om så vore skulle Jennifer vara ute nu.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-24 19:50:09 följande:

Lata Trygg

Ja den killen är latheten själv. Hoppas Cornelia väljer han som förste kämpe
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-24 20:02:36 följande:
    Och ser ut som en blandning mellan Tomas Brolin och Edward Bloom.
    Förlåt,nu var jag elak,jag vet. Men kunde inte låta bli. Flört
    Skrattande jaaa
  • Jhannis

Ingen av er andra skriver om Torpet undrar varför. Martina har varit där en vecka och återvänder nu tillbaka till Farmen. Nu ska Magnus till Torpet.(Heja Magnus)

Vore kul att prata om Torpet gänget....Cornelia, Levin och Maxine. Tre hungriga och vinna Farmen 2024. Ärligt talat gillar jag ingen av dem tre, men om någon ska in på Farmen så får det väl vara Maxine trots att hon är stark så är hon mänskligast av dessa tre. Farmen går inte alltid ut på att vara Stark.

• molly50
    Jhannis skrev 2024-01-25 00:01:35 följande:

Ingen av er andra skriver om Torpet undrar varför. Martina har varit där en vecka och återvänder nu tillbaka till Farmen. Nu ska Magnus till Torpet.(Heja Magnus)

Vore kul att prata om Torpet gänget....Cornelia, Levin och Maxine. Tre hungriga och vinna Farmen 2024. Ärligt talat gillar jag ingen av dem tre, men om någon ska in på Farmen så får det väl vara Maxine trots att hon är stark så är hon mänskligast av dessa tre. Farmen går inte alltid ut på att vara Stark.

Jag har inte tittat på Torpet ännu. Bara sett lite trailers.
    Men det börjar visst visas på 4:an ikväll så jag kan ju se det då. Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-24 22:57:03 följande:
    Man undrar verkligen hur det går till när inte kamerorna är på Obestämd
    Det händer nog ett och annat 
Svar på tråden Farmen 2024