• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-22 20:56:17 följande:
    Det måste ha gjort rejält ont
    Ja,det såg ut som det.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-22 22:26:58 följande:
    Ja det blir svårt när Corneilia ska välja förstekämpe, men skulle jag vara hon så skulle jag välja en av Per, Magnus eller Ciros som i sin tur väljer Jennifer. Oavsett vad Jnénnifer väljer för kamp så tror jag att alla av killarna skulle vinna över henne för hon är varken stark eller klarar sig i kunskapa. Jennifer är stor i orden, men tror inte hon är så tuff som hon verkar i TV.
    Nej,hon verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan.
    Så skulle Cornelia välja en kille och det blir kunskap så kan hon kanske åka dit.
    Hon lär väl inte ens ha öppnat Bondepraktikan än.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-22 22:34:33 följande:
    Killarna som valde att vara i köket kommer nog inte klara av att göra allt som skulle göras som uppdrag i köket.....Snart vill dem komma ut. Men dessa två killar och Jennifer är lata oavsett var dem är.
    Ja,precis. Det ska bli intressant att se hur det går.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-22 23:12:12 följande:
    Nej,hon verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan.
    Så skulle Cornelia välja en kille och det blir kunskap så kan hon kanske åka dit.
    Hon lär väl inte ens ha öppnat Bondepraktikan än.
    Jag hoppas att Jennifer åker ut. Och jag hoppas även att Cornelia inte väljer henne som Förste kämpe för då väljer Jennifer som andre kämpe Ronja.

Jag kan inte med Jennifer
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-22 23:29:04 följande:
    Jag hoppas att Jennifer åker ut. Och jag hoppas även att Cornelia inte väljer henne som Förste kämpe för då väljer Jennifer som andre kämpe Ronja.

Jag kan inte med Jennifer
    Ja,det hoppas jag med. Jag kan inte heller med henne och har inte kunnat sen första början.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-22 22:18:16 följande:
    Då tänker man inte över huvud taget på gruppen bara på sig själv
    Egoistiskt men inte förvånande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-22 22:20:55 följande:
    Håller med dig och det på grund av Jojjes gäng med alla mobbare. Jobbigast är Jennifer. Riktigt elak, respektlös.
    👍
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-22 22:22:50 följande:
    Ja det var kul att det var Cornelia som blev Storbonde, men det tråkiga är att Jennifer hotar med att vara jobbig med Cornelia....Skulle nog varit bra om produktionen sagt STOPP åt Jennifer när hon sa det orden.
    Så otroligt barnsligt, omoget och tramsigt av Jennifer
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-22 22:26:58 följande:
    Ja det blir svårt när Corneilia ska välja förstekämpe, men skulle jag vara hon så skulle jag välja en av Per, Magnus eller Ciros som i sin tur väljer Jennifer. Oavsett vad Jnénnifer väljer för kamp så tror jag att alla av killarna skulle vinna över henne för hon är varken stark eller klarar sig i kunskapa. Jennifer är stor i orden, men tror inte hon är så tuff som hon verkar i TV.
    Nej Jennifer, hon är som tomma tunnor som skramlar mest.  
Svar på tråden Farmen 2024