• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 18:43:16 följande:

Årets Farmen har haft en tråkig start

Håller med dig och det på grund av Jojjes gäng med alla mobbare. Jobbigast är Jennifer. Riktigt elak, respektlös.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 19:36:27 följande:

Storbonde blev Cornelia till Jennifer och grabbarnas förtret 

Ja det var kul att det var Cornelia som blev Storbonde, men det tråkiga är att Jennifer hotar med att vara jobbig med Cornelia....Skulle nog varit bra om produktionen sagt STOPP åt Jennifer när hon sa det orden.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-22 19:38:41 följande:
    Och det gjorde hon också. Hon valde Cornelia.
    Hoppas hon väljer Jennifer som förstekämpe sen.
    Men då väljer väl hon Ronja till andrekämpe istället.
    Ja det blir svårt när Corneilia ska välja förstekämpe, men skulle jag vara hon så skulle jag välja en av Per, Magnus eller Ciros som i sin tur väljer Jennifer. Oavsett vad Jnénnifer väljer för kamp så tror jag att alla av killarna skulle vinna över henne för hon är varken stark eller klarar sig i kunskapa. Jennifer är stor i orden, men tror inte hon är så tuff som hon verkar i TV.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 19:44:11 följande:
    Ja, verkligen

Nu satt hon och tyckte synd om sig själv i synken, hon har ju själv varit så otroligt otrevlig
    Jennifer spelar för tv att det nu är synd om henne. Undra om hon någonstans tänker hur hon uppfört sig för Cornelia. Och Cornelia har inte ens mobbat henne.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 19:48:21 följande:

Jennifer vägrar väl uppdragen

Om Jennifer vägrar uppdragen tycker jag hon ska diskas. Det bevisar att hon inte respekterar Cornelia....Tror inte hon visar respekt mot någon. Hur kan man vara så i Tv så elak.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-22 19:54:10 följande:

Snacka om att killarna är bittra nu.

Killarna som valde att vara i köket kommer nog inte klara av att göra allt som skulle göras som uppdrag i köket.....Snart vill dem komma ut. Men dessa två killar och Jennifer är lata oavsett var dem är.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 19:58:29 följande:

Fattar inte Tim och co. att dom förstör för alla

Det är nog det dem ör ute efter...
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 20:52:15 följande:
    Man häpnar, vuxna människor som beter sig som barn👶
    Ja håller med dig, men samtidigt så påverkar även produktionen till att dem ska vara barnsliga och ställa till med intriger. Detta har stått massor om i media.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 21:12:16 följande:

Det är lite obehagligt om det kommer att bli mera tjafs och krångel så att Cornelia får skit för det

Jag hoppas att Cornelia är så stark att hon kommer att klara av allt tjafs och krångel. Klart det är jobbigt när så många är på henne. Jag gillar henne och hoppas att hon går långt både i Farmen och i Framtiden.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-22 20:52:15 följande:
    Man häpnar, vuxna människor som beter sig som barn👶
    Ja,verkligen.
Svar på tråden Farmen 2024