Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-01-15 21:42:18 följande:

Hoppas att dom får en tillsägelse angående kon av Wincent

Absolut det hoppas jag med och att en veterinär varit och tittat till kossan.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-15 23:24:35 följande:
    Tråkigt att han känner så. Men jag förstår honom,även om jag kanske inte hade gjort samma val.
    Jag tycker man ska visa de som paktar och tjafsar att det går att vinna utan pakter och tjafs.
    Ja det är tråkigt, men jag tror inte Per hade vågat visa upp sig för att få slut på paktandet och tjafset.

Men det var heller inte bra att Jojje blev Storbonde för om någon paktar så är det han.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-16 18:32:10 följande:
    Har en magkänsla av att Per mobbades av några av de på killsidan
    Det tror jag med....även en del tjejer
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-16 18:36:24 följande:
    Men det kan finnas en gräns hos tittarna
    Produktionen tänker inte på att vi tittare har en gräns
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-16 19:04:21 följande:

Tycker att det är lite för mycket vi mot dom känsla, gillar det inte att det är så

Håller med dig att det är 2 delad grupp och i den ena gruppen verkar det vara alla dom som är väldigt elaka som personer.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-16 19:51:34 följande:

Vissa andra jobbar mycket

Tror att dem som jobbar hårdast kommer i slutändan att röstas ut ...dom lata glider in på en räkmacka
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-16 19:54:43 följande:

Många som jag inte gillar

Samma här gillar ingen i Jojjes grupp
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-16 20:02:14 följande:

Tycker att dom borde få tillsägelse om att storbondestugan inte får användas på det sätt som dom gör

Ja jag håller med dig....Detta är fel och om inte alla tittare ser det så är det en grupering med mobbning.
  • Jhannis

jag hoppas att Dessie, Jennifer och Alhesia eller vad hon heter åker ut snart.

Hamnar någon av dessa på Torpet då vet jag en som kommer att sätta dem på plats Skrattande

Svar på tråden Farmen 2024