Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

molly50 skrev 2024-01-14 20:55:37 följande:
    Men så konstiga tävlingar. Det borde väl vara kunskap när det är tjejer mot killar.
    Jag anser att denna tävling inte har nåt att göra med Farmen. Barnslig tävling.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-14 21:03:01 följande:

Jag har lite svårt för Jennifer. Hon svär i varje mening och gapar och skriker åt andra.
    Henne hade nog jag kunnat göra mig osams med för sådana människor har jag svårt för.

Jennifer är det hon med mörkt hår som är irriterad på Cornelia? Hon är verkligen jobbig person Jennifer. Lika jobbig är den Italienska tjejen.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-14 21:20:05 följande:

Så här långt är Anna, Per och kattungarna dom jag gillar mes😻t

Jag gillar Magnus, Per och Anna och  en tjej som är mest i bakgrunden verkar vara trevlig. Har heller inget emot Cornelia..
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-14 23:17:38 följande:
    Ja hörde det men dom andra kunde ha hjälpt till
    Dom andra hjälper inte till före än någon säger till på skarpen....Hoppas Per sätter upp det att alla måste hjälpa till att mocka och mjölka. Ge korna hö och vatten, ta ut korna och in för mjölkning.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-14 23:56:18 följande:
    Jag tycker också om Cornelia. Men några av de andra tjejerna verkar vara lite taskiga mot henne.
    Tror att det andra tjejerna är avundsjuka på Cornelia
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-15 19:40:29 följande:

Storbonde blev Jojje eller vad han heter

Gillar inte Jojje och förstår honom inte heller. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-15 19:56:39 följande:

Stackars ko

Ja min skapare stackars ko....Bara en som kollade om kon skadade sig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-15 19:58:27 följande:

Får verkligen så många andra sova i Storbondestugan 

Hoppas verkligen att storbonden får bannor att han hade så många i storbondestugan.......Helt fel när det sagts att Storbonden får välja en med sig till Storbonde stugan
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-15 21:18:09 följande:

Tråkigt att Per lämnade, gillade honom. Undrar vad som verkligen gjorde att han lämnade

Han sa väl att han inte mådde psykiskt bra. kan tänka mig att han var rädd att om han inte skulle klara alla uppgifter som Wincent skulle ge så kanske flera av deltagarna hade börjat klaga och mobba honom....Som sagt det finns några deltagare som kan vara riktigt elaka utan att behöva nämna namn på dem.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-15 21:21:11 följande:
    Produktionen vill väl också ha en massa pakter och tjafs för att locka tittare. Tyvärr.
    Håller med dig till 200% att produktionen vill ha en massa pakter och bråk för att få fler tittare....(dok inte kul för för det är inte så man blir en Farmare)
Svar på tråden Farmen 2024