• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:01:18 följande:
    Ja det är tråkigt, men jag tror inte Per hade vågat visa upp sig för att få slut på paktandet och tjafset.

Men det var heller inte bra att Jojje blev Storbonde för om någon paktar så är det han.
    Ja,jag håller med dig. 
  • Jhannis

jag hoppas att Dessie, Jennifer och Alhesia eller vad hon heter åker ut snart.

Hamnar någon av dessa på Torpet då vet jag en som kommer att sätta dem på plats Skrattande

• Jhannis

Frågar er om ni tittar på Torpet varje dag eller ska ni sen veckans Torpet senare.

Jag har tittat i går och idag, men säger inget om ni inte tittat än.

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:01:18 följande:
    Ja det är tråkigt, men jag tror inte Per hade vågat visa upp sig för att få slut på paktandet och tjafset.

Men det var heller inte bra att Jojje blev Storbonde för om någon paktar så är det han.
    Gillar inte Jojje alls
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:02:49 följande:
    Det tror jag med....även en del tjejer
    Jag håller med dig
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:03:49 följande:
    Produktionen tänker inte på att vi tittare har en gräns
    Men om tittarna sviker gör dom nog det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:05:54 följande:
    Håller med dig att det är 2 delad grupp och i den ena gruppen verkar det vara alla dom som är väldigt elaka som personer.
    Har inget minne av att det har varit så tidigt i Farmen och att det har varit så många elaka och otrevliga människor. Det liknar mobbing, usch
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:09:56 följande:
    Tror att dem som jobbar hårdast kommer i slutändan att röstas ut ...dom lata glider in på en räkmacka
    😀
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:11:32 följande:
    Samma här gillar ingen i Jojjes grupp
    Inga trevliga personer där
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-16 22:13:13 följande:
    Ja jag håller med dig....Detta är fel och om inte alla tittare ser det så är det en grupering med mobbning.
    Hoppas att Wincent läser lusen av dom om detta
Svar på tråden Farmen 2024