• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-15 22:58:54 följande:
    Han sa väl att han inte mådde psykiskt bra. kan tänka mig att han var rädd att om han inte skulle klara alla uppgifter som Wincent skulle ge så kanske flera av deltagarna hade börjat klaga och mobba honom....Som sagt det finns några deltagare som kan vara riktigt elaka utan att behöva nämna namn på dem.
    Har en magkänsla av att Per mobbades av några av de på killsidan
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-15 23:01:33 följande:
    Håller med dig till 200% att produktionen vill ha en massa pakter och bråk för att få fler tittare....(dok inte kul för för det är inte så man blir en Farmare)
    Men det kan finnas en gräns hos tittarna
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-15 23:04:50 följande:
    Absolut det hoppas jag med och att en veterinär varit och tittat till kossan.
    Det hoppas jag verkligen
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-15 23:21:39 följande:
    Nej,men det lär ju tyvärr fortsätta så länge folk fortsätter titta.
    Det kan bli att tittare tröttnar om det blir för mycket av det och att det börjar likna mobbing m.m.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-15 23:24:35 följande:
    Tråkigt att han känner så. Men jag förstår honom,även om jag kanske inte hade gjort samma val.
    Jag tycker man ska visa de som paktar och tjafsar att det går att vinna utan pakter och tjafs.
    Tror som sagt att det ligger mer bakom orsaken till hans avhopp, tråkigt nog
  • Nandez

Tycker att det är lite för mycket vi mot dom känsla, gillar det inte att det är så

• molly50
    Nandez skrev 2024-01-16 18:42:05 följande:
    Det kan bli att tittare tröttnar om det blir för mycket av det och att det börjar likna mobbing m.m.
    Ja,men tyvärr så verkar ju en del gilla sådant också. Annars skulle de inte ha så mycket tittare,tror jag.
    Nandez skrev 2024-01-16 18:44:10 följande:
    Tror som sagt att det ligger mer bakom orsaken till hans avhopp, tråkigt nog
    Ingen aning. Det återstår väl att se om han väljer att berätta det,i så fall.
Svar på tråden Farmen 2024